• Oupsie

Vi fortsätter blanda och ge

Liten, vad bra att plommontårtan blev god. Kom på det sen att du kanske missuppfattade mig. Jag har aldrig gjort den själv. Såg bara receptet i samma veva som du frågade om vad man kunde göra med plommon. Skönt att den blev bra i alla fall så att jag inte förstörde er dessert .

• Oupsie

Oh spännande Vickan, tänk om det är på gång "alla redan" . Om Trollet kommer imorgon kommer han att dela födelsedag med min farfar .

• Oupsie

En av minna vänner på FB går också i väntans tider, bokstavligt talat. Varje dag går hon in och skriver att ingenting har hänt än, typ .

• Oupsie

Ja, alla hjärtans dag är nog bra. Har en kusin som fyller då . Var det den 17 februari som är BF?

• Oupsie

Oh, biskvier är så gott! Jag är ganska bra på att göra biskvier faktiskt, om jag får säga det själv .

Om jag inte får något jobb snart så kanske jag borde bli konditor? Fru E, vill du bli min kompanjon?

Jag fick ett litet bryt här innan i kväll och maken var snäll och försökte trösta mig. Att jag skulle se det från den ljusa sidan, att får jag inget jobb kan jag göra vad jag vill. Kanske ingenting, bli lyxhustru helt enkelt . Fast om jag ska bli lyxhustru får jag nog se till att banta lite, blondera håret och fixa lite större boobs... undrar om maken verkligen funderat igenom det här Lyxhustrur verkar dyra i drift...

• Oupsie

Snaily, vad häftigt det låter att åka skidor med hunden. Tror att min galenpanna hade gillat det, fast hon lär aldrig få testa eftersom hennes matte inte kan åka skidor.

• Oupsie

Porchez,tack. Ja, men precis så känns det, att man inte är någon . Att man inte gör någon nytta. Särskilt med tanke på hur många ser på arbetslösa, som arbetsskygga och lata, som bara vill ha bidrag... Gaah! Jag tycker faktiskt att jag försöker, men uppenbarligen är just själva jobbsökandet inte något jag är speciellt bra på.

• Oupsie
    MuffinsTönt skrev 2010-02-09 22:16:16 följande:
    En kompis fyller 14 februari. Inte så jättekul tycker hon eftersom hon aldrig kan fira Henne utan att förknippa det med Alla hjärtans dag.
    Nä, det är klart. Det kanske inte är så kul att inte få en "egen" dag. Stackars de som fyller år på julafton och nyårsafton, det måste vara värre...
  • Oupsie
    viktualia skrev 2010-02-09 22:05:58 följande:
    Oupsie - japp enligt RUL är bf 17/2. Men enligt mina beräkningar - dvs senaste mensen och tillfället då Trollet måste ha blivit till - så är bf senare än så. Typ 22:a. Vilket just nu känns sååååå avlägset!
    Ok, men även om BF är den 22 så kan han ju komma när som helst nu . Fast kanske ingen tröst för dig... Hoppas att han kommer snart. Gissar att ni är nyfikna på att få träffa honom .
Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge