Lappis, jag vill ha alla dina efterrätter!
Fast jag är svag som tusan för när det ser sädär fint ut som du beskrevmed martiniglasen, så den skulle jag säkert tagit.
VAD mycket gott ni äter!
Vaddå trädgårdstråd? Här ryms ju både örhängen, fisar, bajskorvar och recetp, kängmodeller,kattjäklar och allt vad det är samtidigt. Man får se till och stoppa hit lite som faktiskt doftar hallon-eller om det var smultron-också, särskilt åt Nennes håll så Nancy får behålla lite päls.
*drömmer också om en stor fin Magnolia*
Jag skiter väl i om den skräpar. Min son och sambo och jag själv med skräpar också, och jag gillar oss ändå.
Parnassia, du skrev allt jag tänkte om äng.
Hur var det, jobbar du med trädgård eller är du "bara" vrålintresserad? Vad är det för utbildning du har som Vickan refererar till sådär för trehundra sidor sedan när du nojjar om jobb?
Tinga, HURRA för matframgång med stort gap! *brum brum*
AM, permanent lösning hur tänkte du? Knipsa?
Min sambo har hittat en tjänst han skulle vilja ha förresten och idag sa han "tror du den där duktiga tjejen kan skriva brev för en väktares räkning också, jag KAN inte skriva sådana där brev" Det kan han inte heller. Han är både dyslektiker och ovan att skriva öht. Obs. Detta var inte en vända med håven utan bara lite komiskt och samtidigt hemskt, hur jobbigt det där med brev och ansökningar uppenbart är för fler än mig.
Jag tror jag ger bort mina katter och skaffar en gris och så en sådan där pytteliten apa som kan sitta på pekfingret, så du kan hälsa på mig AM.
Snorkis, visst är det magiskt när man känner sparkar? Som en liten groda därinne som kickar omkring. *simma simma*
Nenne, gjorde du den där saffransfisken eller hur blev det?
Vad var det mer nu då? Jo leende Televink,*hjärtar*
Det var något mer det vet jag....