Vi fortsätter blanda och ge
Nenne - jag fick bara ställa mig på vågen några få gånger i höstas. Men det komiska är att jag inte vet vad jag vägde innan graviditeten. Så nån större mätsäkerhet kan man inte säga att det var...
Nenne - jag fick bara ställa mig på vågen några få gånger i höstas. Men det komiska är att jag inte vet vad jag vägde innan graviditeten. Så nån större mätsäkerhet kan man inte säga att det var...
Ore - jag tror mest att min virriga BM glömt bort det.. ha ha ha.. och jag har inte påmint henne...
hm... nu har jag snutit mig så många gånger på kort tid att jag nog får inse att jag är rätt förkyld.. blärk!!!!!!!!!!
Liten - isolering var ordet sa Bull!!!! ha ha ha!!!
Ore - lät ljuvligt gott. ha ha ha!
AM - fniss!
Och jag kan sätta lite skräck i mig själv och er genom att meddela att nya förvärkar tågar in..... kombin med totaltäppt näsa är väl sådär....
Brudsommar - vilket stretande!! blir inte särskilt avis....
fru AM skrev 2010-02-09 19:08:05 följande:
nu har jag en sån där mensvärkomgång. det känns som just mensvärk. och längden.. hm.. jaaa svårt att svara på... det är mest så att om jag hade fått mens så hade ungefär nu traskat iväg och tagit en ipren eftersom det då alltid höll i sig och blev värre. så i lagom förebyggande syfte hade jag ätit en tablett. Är inte särskilt besvärad, men det gör ont på ett bekant sätt...
det här måste ju vara HÖJDEN av spekulationsframkallande saker!!