Sweetan och Cicci mfl - superintressant att följa era resonemang om barn som del av tillvaron. Har än så länge inget att tillägga i sakfrågan.
Däremot börjar jag sakta inse hur STORT det här är för mina föräldrar. De är verkligen engagerade i att de ska bli mor/farföräldrar. Igår när jag pratade i telefon med mamma så berättade hon att hon hade läst på om det här med VAB - att man kan överlåta VAB:andet på tex henne som mormor. Pappa och hon hade kommit fram till att om den ena av dem VAB:ar så kan den andra (pappa främst) försöka tömma sitt oöverstigliga semesterkonto. Dvs de funderar på allvar att bege sig 25 mil hit till hålan för att VAB:a..... oavsett hur det blir med den saken så känns det otroligt att ha sådana föräldrar. Och på något sätt känns det som om de (eftersom de har barn redan) vet mer om vad det betyder att få barn än jag som sitter här med stor mage. Och japp, det boas nästan mer hos dem än här, de har dragit igång projekt ombyggnad av gästrummet för att det ska få plats en spjälsäng där...
Det enda eländet är de 25 milen....