• viktualia

Vi fortsätter blanda och ge

Brudsommar - näeee du.. jag har just pluggat lite på vårdguiden och jag kan inte heller förklara hur det hänger ihop.... men så är jag ju byråkrat och inte barnmorska heller.. och egentligen inte särskilt intresserad av detaljerna.. ehum... tycker mest att Trollet ska ta sig ut... hm... och precis som du konstaterar - jag slipper gå över tiden!! *mycket nöjd*

• viktualia

Lucialinnet kan väl annars användas som bas för utklädnad?!?! jag har varit muminmamma med kudde under lucialinnet, ett litet förkläde och en handväska...

• viktualia

AM - sant! Och jag råkar dessutom ha ett lucialinne i storlek som jag, i alla fall när jag inte är gravid, kan ha på mig!!! hihihi!

• viktualia

Ore - exakt lika här! en läkare gjorde förvisso en gynundersökning men det var inget snack om jag hade öppnat mig eller så.

• viktualia

fru AM skrev 2010-02-15 16:16:09 följande:

Jaha - experimentet "utan blöja" gick ju naturligtvis åt skogen. Soffan åt helvete. Strålande - ytterligare ett stressmoment till mina eftermiddagar from hell. Precis vad jag behövde.
    jobbigt värre!!! *kramar om länge*
  • viktualia

Själv fick jag ett ryck och loggade in på jobbmailen, vilket betydde en liten jobbinsats.. ha ha ha... fniss!

• viktualia

Snaily - gaaa vad rörigt det låter med gynekologen... tänk att man ska hålla reda på så mycket själv.. hm...

• viktualia

Sweetan - jaa jag stod ju hemma på sovrumsgolvet och blötte ner makens duschhandduk.. klart mindre läbbigt än att drabbas på tunnelbanan... och kontroller - jag ska dit imorgon 8.30 om inget händer.. men så är det ju två dagar från bf idag också...

• viktualia

Liten - jaaa just det.. det var du som också skulle renovera strykbrädan! själv köpte jag bordsfilt och fick styr på det där.... däremot har jag inte provkört brädan sedan den blev ny och fin....

här är annars målet att gå och sova tidigt.. vet ju inte när och hur Trollet tänker sätta fart på tillvaron...

galet!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge