Vi fortsätter blanda och ge
Passionsblomman - tackkramar!!!
Passionsblomman - tackkramar!!!
Nopp brudar.. nu är det dags att logga ur och sova....
tack för allt stöd och vi hörs... rapport om läget kommer via lämplig kanal vid lämplig tidpunkt.....
/eder nervösa Vickan
Pip! Att logga in från mobilen, är verkligen jobbigt! Kort lägesrapport: han väger 3055 g, är 49 cm o söt. Förlossningen var lätt eländig. Hysteriska värkar hela fm pga dropp, 2 cm öppen vid 10. Ryggbedövning sattes strax efter 11. Innan jag hann känna av det, så började krystvärkarna o han kom ut kl 12. 17. Jag sprack lite o är sydd. Mår helt ok. TACK för allt engagemang! Har fällt några tårar över hur goa ni är! Kram!
Pip! Att logga in från mobilen, är verkligen jobbigt! Kort lägesrapport: han väger 3055 g, är 49 cm o söt. Förlossningen var lätt eländig. Hysteriska värkar hela fm pga dropp, 2 cm öppen vid 10. Ryggbedövning sattes strax efter 11. Innan jag hann känna av det, så började krystvärkarna o han kom ut kl 12. 17. Jag sprack lite o är sydd. Mår helt ok. TACK för allt engagemang! Har fällt några tårar över hur goa ni är! Kram!
Jag ska mmsa en bild! Men nu loggar jag ut... Återkommer med komiska detaljer när jag sitter vid en dator! Är just nu nyduschad - ljuvligt!
Jag ska mmsa en bild! Men nu loggar jag ut... Återkommer med komiska detaljer när jag sitter vid en dator! Är just nu nyduschad - ljuvligt!
Pling! Här kommer ett litet pip från BB. Vi har det otroligt bra här, kan verkligen lovorda hålan BB. Personalen är verkligen proffs o sååå vettiga! trollet har nästan fattat att bröst är lika med mat, men fortfarande är sömn mest eftertraktat. Jag kan inte sitta ordentligt, men det går framåt. Själv är jag än så länge mest förvånad över hur samlad o lugn jag är... Coolt!
Pling! Här kommer ett litet pip från BB. Vi har det otroligt bra här, kan verkligen lovorda hålan BB. Personalen är verkligen proffs o sååå vettiga! trollet har nästan fattat att bröst är lika med mat, men fortfarande är sömn mest eftertraktat. Jag kan inte sitta ordentligt, men det går framåt. Själv är jag än så länge mest förvånad över hur samlad o lugn jag är... Coolt!
Hoppsan... Mina inlägg kommer två gånger... Förstår mig inte riktigt på det här med att härja från mobilen... Penne - välkommen till tråden! Nåt kött grillat i grillpanna o potatis o rotfruktsmos m vitlök o persilja o ett rött vin... Hm... Hade inte haft något emot det.... Grattis alla namnsdagsbarn! Porchez - jobbigt m begravning, hoppas att det blev en fin avslutning. Skickar ett gäng kramar o hoppas att ni har det bra allihop!
Sweetan o Liten - ni får krya på er!!! Kram! Själv försöker jag få Trollet att äta och med benäget stöd går det framåt. står inför mitt livs första "amningsnatt" och det känns ganska skumt... Annars kan jag rapportera att maten här på BB håller typisk sjukhusstandard.. Men det är ju smidigt att få den serverad! Hem drar vi nog f ö på söndag.