• Oupsie

Ni skrev så mycket igår att jag inte kommer ihåg allt som jag skulle kommentera, som vanligt, kanske inte behöver säga det varje gång .

Mrs B, trist med förkylning. Allergi kan man ju oftast medicinera lite lättare, fast å andra sidan så varar den längre .

• Oupsie

Nenne, ok. Ja det låter ju som att hon har att göra då . Jag kan inte så mycket om katter utan jämförde med hundar . De blir inte särskilt trötta av att springa eller busa, utan när de får använda hjärnan. Men katter är väl nattdjur.

Släng in henne i en bur .

• Oupsie

Men ååååh, vad konstigt det blev då. Jag menade så klart att eftersom katter är nattdjur (för det är de väl) så är de väl hellre vakna på natten än på dagen. Jobbigt för alla mattar och hussar dock. Goddag yxskaft.

• Oupsie

Snaily, låter som en trevlig frukost .

Cicci, vad skönt att din lilla skorpa äter bättre nu. Har maken bättrat sig förresten?

• Oupsie

Mugglan, fy för tant . Tack för tipsen, får se vad jag lyckas få ihop. Toastmastern ringde och berättade ungefär när det var dags för mig att hålla tal, och vem som skulle vara före mig. Gissar att personen som ska hålla innan mig kommer att hålla ett ganska humoristiskt tal, alltså ska jag nog försöka vara mer allvarlig. Vilket är svårt eftersom jag är en hysteriskt rolig människa . Skojar bara .

Cicci, låter ju bra att han fått lite att fundera på. Hoppas att det får avsedd effekt .

Alltså det här, vaginos, får man symptom av det? Eller märker man det inte? Varför får man det? Hmm, tycker inte att det känns som det ska där nere, kanske måste kolla upp vad det är .

Nu måste jag sticka och köpa strumpbyxor till morgondagens festligheter. Och sen är det väl "bara" att se till att få ihop det där talet. Varför fick jag för mig att jag skulle hålla tal? *skakar på huvudet*

• Oupsie

Tack för era hejarop .

Vickan, jag ska åka iväg en sväng nu, men jag mailar gärna dig på fejjan senare. Kul med någon som älskar att skriva tal

• Oupsie

Vickan, jag satt hela kvällen med talet igår och när jag väl var klar så var det så sent att du säkert sov för längesedan . Nu får det väl bära eller brista.

Hattis, du är inboxad.

Har lite att stå i idag. Kikar in imorgon och får läsa ikapp då .

Trevlig helg allihopa

• Oupsie

Godkväll i tråden, är ganska sliten idag. Gick och la mig vid halv fem i morse... Tror att talet gick bra, flera sa till mig att det var ett bra tal i alla fall, så jag får väl faktiskt tro på vad de säger.

Tinga, det låter som att ni har haft en skön helg . Verkligen er väl förunnat efter allt slit som ni har haft den senaste tiden.

Snaily, hoppas att det bara var ren förvåning från föräldrarnas sida och att de snart kommer att bli mer intresserade. Klart att ni kommer att bli bra föräldrar.

Hattis, håller tummarna .

Parnassia, skönt att mjölkstockningen gett med sig.

AM, jobbigt att barnen trotsar samtidigt. Kram

Kommer inte ihåg allt som jag tänkte kommentera, känner hur ögonen går i kors på mig. *trött* Får ta det imorgon. God natt!

• Oupsie

Oj, hej hej .

Vilken grej, att kunna ändra textens utseende . Skönt, vet att det var en sak som jag önskade i den där utvärderingen som var för ett tag sedan.

Muggles, jobbigt med magsjuka. Har varit smygläsare i ett par dagar så jag har inte jättebra koll på vad som hänt. Vad händer nu när ni fått provsvaren? Skönt att allt så bra ut, men kanske lite frustrerande också att det inte fanns någon "quick fix"?

Oms, låter jobbigt med trilskande tonårsdotter. *styrkekram*

Porchez, jag hoppar gärna på jobbvågen .

Bristningar, vad glad jag blev när vissa av er skrev att ni inte hade fått det trots att ni fick det på höfter när ni var tonåringar. Jag fick jättemånga bristningar när jag var tonåring. Både på låren/höfterna och brösten. Såg ut som en zebra . Men då finns det hopp även om man blir gravid då... men, det är ju inte hela världen med bristningar egentligen.

• Oupsie

Vickan - BT-galning sen 2006

muggles skrev 2010-04-21 11:02:33 följande:
     MSW: har glömt gratta dig till dina fina värden, hoppas det håller i sig nu!
    Det har jag också glömt! Hoppas också att det håller sig där det ska .

Muggles, förstår att ni har mycket att fundera på.

Grrr, vi ska ut på en liten roadtrip och innan dess behöver vi ju packa och fixa lite grejer. Maken har så himla brottom iväg... tills telefonen ringer och han bara måste jobba lite . "Men packa du så länge älskling." Mmm...

• Oupsie

Tror ni att det går att citera flera personer i samma inlägg?

muggles skrev 2010-04-21 11:38:07 följande:
    Jag fick nyss ett mejl från en kund som jag vidarebefordrade till min chef. Sedan fick jag ett out-of-office från samma kund - men jag har ju inte skickat ngt till honom??? Har han slagit på läskvitto el ngt? Men jag trodde att läskvitton var avslaget på min outlook... Ngn som fattar hur det kan ha gått till? *spooky*
    Märkligt!

Jag fick nyss ett mejl från en kund som jag vidarebefordrade till min chef. Sedan fick jag ett out-of-office från samma kund - men jag har ju inte skickat ngt till honom??? Har han slagit på läskvitto el ngt? Men jag trodde att läskvitton var avslaget på min outlook... Ngn som fattar hur det kan ha gått till? *spooky*
    Märkligt!

Det här ska bli spännande att se hur det blir...
  • Oupsie

Hehe, det gick, men så fort man har skrivit något och trycker på "citera inlägg"-knappen så kopieras hela inlägget.

• Oupsie
    viktualia skrev 2010-04-21 11:46:16 följande:
    Oupsie - fniss.. jag var bara tvungen att testa sidfoten...hihihi
    Ja, man måste ju testa . Hmm, vi har hängt här lungefär lika länge då.
  • Oupsie
    viktualia skrev 2010-04-21 11:51:29 följande:
    Har du varit här såååå länge *fniss*.. jaa den här tråden startades hösten 2006 och själv klev jag in här i juni och hängde tillsammans med Nenne i oktobertråden det året!
    lungefär? Ja, ni fattar vad jag menar . Ja, det var på sensommaren/hösten 2006 som jag hittade hit, när vi började planera vårt bröllop.
  • Oupsie

God morgon, tjejer! Idag är det fredag . Tjohoo{#lang_emotions_cheers}, skål!

Gud vad ni skriver, har inte hunnit in sen onsdagsförmiddag. Läste i kapp inatt till klockan vra halv två, och då var jag så trött så jag kommer inte ihåg allt jag hade tänkt att kommentera. Kanske inte så smart.

Hattis, fy vad tråkigt . Jag hoppades så att det skulle vara ett plus. Kram!

Nenne, vad läskigt med magen .

Arga snickaren? Har aldrig tittat på det men det är trist när program man gillar blir inställda på grund av sport. Personligen tycker jag dock att hockeyn inte var så kul i onsdags men igår var det roligare .

Seriöst, om det blir brudöverlämning på prinsessbröllopet så går jag med i republikanska föreningen . Även Mr Oupsie blev upprörd! Hursomhelst kanske det i och för sig är passande i det här fallet eftersom kronprinsessan inte fåååår välja vem hon vill. Pappa knugen på ena sidan och Fredrik Reinfeltd på andra kanske hade varit en lösning?

Cicci, ska du inte testa om mensen är en vecka sen? *spännande*

• Oupsie

Lappis, när behöver du bestämma dig om var du ska ha din fest. Måste erkänna att jag inte riktigt hängde med på de olika förslagen, kanske för att klockan var halv två och jag nästan sov, men jag röstar också på det förslag som innebär minst disk . Det är så tråkigt att stå och diska efteråt.

Det verkar komplicerat med deklarationer och lägenhetsförsäljningar, RUT och ROT och allt var det är. Själv behöver jag inte oroa mig för sånt. En fördel(?) med att inte ha någon inkomst. Eller fördel är nog att ta i...

På tal om inkomst, heja Porchez! Hoppas att du får jobbet .

• Oupsie

Lappis, då röstar jag nog på att vara på oststället. Det verkar enklare, och man ska göra det enkelt för sig när man ska ha fest, så att man hinner och orkar umgås med gästerna istället för att fixa med saker i köket.

Telis, tycker också att det lät som en bra ide med delicardet.

Nenne, vilken fin mage!

Träffade en tjej med bebismage igår, det är fint med bebismagar .

• Oupsie

Oh, nu kom jag på en sak till som jag skulle kommentera, stackars korven som är sjuk. Hoppas att han har kryat på sig nu.

Sen var det mer grejer men jag kommer inte ihåg just nu. Känner mig jäkligt glömsk!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge