Vi fortsätter blanda och ge
Har ni hört den här:
"Nu kommer jag och tar dig"
"Nej nej nej"
"Nej nej nej"
"Nu kommer jag och våldtar dig"
"Jag är bakom byrån"
Har ni hört den här:
"Nej nej nej"
"Nej nej nej"
"Nu kommer jag och våldtar dig"
"Jag är bakom byrån"
Snaily: ah mina gamla hemtrakter - jag har bott i närheten av Stigbergsliden. I Majjonna vettu
EA: surt med sprutorna, hoppas du kan lämna tillbaka?
Lappis: Entourage är verkligen en bra serie! Följde den i början man tappade bort den sedan. Hade jag hittat boxen innan jul hade jag köpt den till maken (och tittat själv). Han som spelar skådisen är rätt läcker också (fina ögon). Ari är såå rolig när han går igång - jag älskar hysteriska personer, kan skratta hur mkt som helst (Elaine och George i Seinfeld är två andra exempel).
Sorry förresten, vet att man inte får skämta om våldtäkt men...
Näe fy fasen vart tog min sug vägen???? Funderar på om jag ska ta och sticka och hämta på dagis lite tidigare i dag... Och umgås med min suveräna dotter. Hon säger så roliga saker nu för tiden, man skulle ha en bandspelare...
Ore: inboxa mig!
Vem är den mörka tjejen på trådträffen?! Är det ngn jag borde känna igen??? *senil*
Telis: lät som den klassiska utvecklingsperioden vid 5v - först gnällig och sedan ett leende
Vickan: om du inte vill öka mjölkproduktionen ytterligare ska du absolut inte pumpa ur!
Frullan: vad sorgligt med katten. Själv har jag funderat på om man skulle skaffa katt när det nu inte blir några fler barn (verkar det som). Jag har haft katt förut och älskar katter, de sprider sådan hemkänsla. Och så är de lätta att sköta, de sköter ju sig själva mer el mindre.
Porchez: jag tycker inte du överreagerar. Tala ut är alltid bäst, risken är att du exploderar om det händer en gång till annars.
Ore: vilken söt lillkille!
Lappis: vad 17 är sav?! Är det jag som är obildad eller?