• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

Hänger på PB OS-sång! Är ni med på vågen?

• porchez

nej nej PB ropa högre, jag vill inte dra ner stämningen i tråden nu när vi äntligen fått GULD!!!!

• porchez

Weeeiiiiiii weeeiiiii! *vågen*

slog på TVn av ren tur och hamnade precis på Kallas målgång, ryser vad härligt det är!

• porchez

nu har jag skickat en bild till dig Telis.
    Tänkte vara lite OnTopic, så jag tog en bild från jag var brudtärna så nära ett bröllop jag lär komma! haha nej jag är inte bitter

• porchez

och ska väl svara, kan inte bara "häva" ur mig en sån historia sen rycka på axlarna som ingenting! jag har kommit över honom så långt att jag inte vill ha honom, samt att jag insett att jag aldrig skulle fått ett lyckligt liv med honom, han gjorde mig mer illa en bra! Men jag jobbar tillsammans med killen i fråga så glömt honom har jag definitivt inte. Han däremot är tillbaka till sitt ex och lever nu ett liv som den lyckliga familjefadern (till hennes barn sen tidigare förhållande) samtidigt som han försöker flörta med mig, när det livet blir för tråkigt. Ja jag har har kommit över honom men är fortfarande bitter, tyvärr!

• porchez

men Förlåt Telis, insåg inte allvaret i ditt inlägg, läste det mest som ett konstaterande men kanske med lite humor i, eller humor är fel ord. men hittar inte det jag söker! Internet är svårt ibland....

Är säker på att du är en bra mamma, precis som BS och Tinga skriver, och dom skadu tro på eftersom de i sin tur är bra mödrar! Stor Kram till dig!

• porchez

ååå vad kul det är att få ansikte på er alla! Känns faktiskt som det kan bli lite lättare att hänga med här då och vad söta allas barn är! Man riktig smälter och kan genom bilderna kännas deras energi och höra deras skratt och joller! helt underbart!

sen vad fint alla har hemma! känns som, jag säger det här för att det är nånting man "ska" säga efter att fått tillgång till galleriet, men så är det inte, jag är fullständigt ärlig

• porchez

en sak till jag glömde, kul att få se era riktiga namn. Vissa har jag gissat mig till, såsom att det fanns någon mer med samma tilltals namn som jag har. Men hade faktiskt gissat fel på personen där

• porchez

PB - din son har mitt favoritnamn! OM jag nån gång har lyckan att få en son (med någon som tycker som jag ) så ska han heta så! hoppas du delar med dig, fniss...

• porchez

Grattis Parnassia!

idag var jag tvungen att bryta ett löfte till mig själv, att gå in på BT från jobbet! Hade en lugn stund och var så nyfiken på hur det gick för Vickan! Lycka till imorgon, eller kanske redan inatt om det vill sätta igång tidigare...

Välkommen MrsMuffin!

Min klänning i galleriet är just från din länk Vickan! Men blir lite fundersam, bor inte du också i värmland?

Kan tyvärr inte kommentera nånting ang. barnmat/vägran. Mer än att säga att det ni skriver låter väldigt klokt.

koko sängen ser jätte fin ut tycker jag!

Själv kollar jag just nu på den här soffan:

www.ikea.com/se/sv/catalog/products/S69839713
    måste bra mäta och sen om den får plats sen är jag rädd att det sen lite för hård ut! vill ha en soffa som ser välkommnande ut! Om ni förstår hur jag menar?

Nej nu ska jag återvända till OS!

Ta hand om er...

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge