• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

kan förresten tillägga att jag lagt ner den "nya killen" började väl känna på mig att han inte var lika intresserad som jag, tillslut tog jag mod till mig och skickade ett sms och frågade, det har han inte ens svarat på

Jättetråkigt, samtidigt känns det skönt att få reda på det nu, innan jag "kärat" ner mig totalt! Men jag blir ändå så snopen, killar alltså, helt PÅ ena vecka och off vecka 2. suck...

• porchez

ska tillägga att jag INTE deppar ihop för det, jag kör på taktiken att kör på för fullt! Träffa vänner, träna eller vara ute och njuta av det fina vädret.

kommer säkert en dag, när jag inte har nåt att göra och då vet jag att känslorna säkert kommer över mig,... men det tar jag då!

Nej nu ska jag dra iväg igen, mot fotningen ska bli så spännande!

• porchez

haha en till som är halvvägs till 50!.. eller nej i år är ju ett år äldre, men vägrar att inse, halvvägs till 52 alltså?

• porchez

haha klart, är uppväxt på skogaholmslimpa så klart :-P de var ju inte ens färdigskivade när jag var liten

• porchez

MSW - tack för att du har koll på BF-listan, jag är så förvirrad så jag behöver listor för att få koll!
    Så även jag säger lycka till Vänner redan nu...

• porchez

vårtecken? fusikgt, här är det fortfarande snön snö och isgator! imorgon natt ska det tom. komma mer snö Orkar inte med mer snö nu, förutom i helgen förstås då jag ska upp till Sälen

• porchez

Vickan - snygg liggsits (heter det så?)

Lappis då säger jag vilken TUR att ni inte gillade huset, men kanske var bra att ni gick och kollade, så slipper du tänka mer på just det huset själv försöker jag ge mig själv hemnet förbud! har inte ekonomi att köpa nåt nytt nu, även om jag lääängtar efter egen trädgård! Men nej jag får trivas i min lilla etta, bara för att den är billig så jag kan resa när jag vill!

• porchez
    porchez skrev 2010-03-15 21:42:08 följande:
    Vickan - snygg liggsits (heter det så?) L
    nej *skakar på huvudet* kan inte heta så... Ligg- nånting

men påminn hur var det, kommer ni ha den lånade blommiga hela tiden, eller är det i väntan på att ni ska då eran egna??
  • porchez

oj, vad jag håller låda här ikväll då!

inte meningen att skrämma bort er andra...

sitter och kollar på mina bilder från i helgen och funderar om jag ska skicka nånting till galleriet? då får jag ju samtidigt visa frisyren som jag inte lyckats förklara men vet inte om jag är tillräckligt nöjd med någon av bilderna... *funderar vidare*

• porchez

nej ingen balkong heller men brukar låna mammas trädgård när jag får för stor abstinens. Njuter av hennes trädgårdsland med massor av färska sallader och grönsaker!

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge