• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

åkte hem några timmar tidigare från jobbet då jag hade riktigt ont i rygg/njurar. När jag kom hem tog jag på mig varmt och satte mig på husets gemensamma takterrass och läste! Skönt, somnade efter 20 min Annars tror jag att jag är lite bättre för jag är hungrig! Får alltid aptit när jag tillfrisknar

AM låter som du haft det riktigt bra, trotts lite sömn!

Cicci - vet inte vad jag ska säga, men tråkigt med din man, hoppas det löser sig...

Lappis! Jag har alltid velat bo i hus, det har varit självklart för mig, men sista året har jag börjat tänka tanken att jag kanske kan tänka mig på i en fin lägenhet och sen ha ett bra sommarhus på lagom långt avstånd. Finns för och nackdelar med allt!

Ore - blä, jag hatar verkligen tandläkaren, sen att det är så ohyggligt dyrt också! Fy!!

Tinga - att det aldrig ska vända för er! och även om du känner som du gör, så tycker iaf jag att du är en oerhört stark mamma!

BS - jag kan inte låta bli att le åt dina inlägg, alltid å ena sidan och å andra sidan! vända allt till nåt bra

• porchez

BS - förresten har jag kommit på mig själv flera ggr att jag har anmanat ditt uttyck: skräp!

• porchez
    muggles skrev 2010-04-13 14:32:41 följande:
    Jag var så jäkla pms:ig igår så hälften kunde varit nog - jeesus vilken bitch jag var! *skäms*Mina (manliga - såklart) kollegor började diskutera en skitsak på ett möte och jag kände att jag bara inte hade tid för att stöta och blöta en petitess så jag sa det rent ut. Usch. För är man kvinna och säger sådant är man ju en bitch. Är man man så är man bara "rak".
    Tell me about it! Känner så igen mig! med eller utan PMS
  • porchez

skålar för piff&puff! Det är värt att öppna fredagens bubbel redan nu?

På tal om bubbel förresten! Ska på inflyttningfest nästa vecka, och jag tänkte fixa en fruktkorg med lite annat smått och gott i. Nån som har ett bra prisvärt förslag på bubbel? Tänkte att det skulle vara lite festligare än en "vanlig" vinflaska

• porchez

Telis - då säger vi det

skål på er!

Rotari Rosé - har jag druckit och gillade det inte så värst, men det ser ju absolut festligt ut! Tack för tipset Telis!

Nu ska jag logga ur för att vänta på min favorit serie! Cougar Town

• porchez

fru AM skrev 2010-04-14 09:59:03 följande:

Haha! Vet ni vad jag precis gjort för dumt? Anmält mig till "Halv åtta hos mig" ...
    Vad kul! Gillar det programmet!
  • porchez
    passionsblomman skrev 2010-04-14 10:01:48 följande:
    Vet ni vad; i vår för övrigt helt platta trädgård finns ner mot ena tomtgränsen och ån en liten svacka som är full av träd och sly. Jag kallar detn "lunden" för där ska jag röja upp och plantera saker som ormbunkar och andra lundväxter. Har förut sagt att där skulle man låtit en gris gå någon säsong så har man markberett sedan men.......nu ser jag ju att det absolut inte kan släppas lös någon gris där-hela sänkan är helt TÄCKT av vintegäck, vitsippor, blåstjärna och vintegäck! Och jag kan kika på det från mitt fönster.
    åå vad härligt det låter, nästan värt en vårbild till galleriet .-)
  • porchez

start september skrev 2010-04-14 20:27:06 följande:

Oj vad det skrivits här inne idag!Tittar snabbt in och berättar att det faktiskt är någon därinne som sprattlar! Tjoho! Nu ska jag på inskrivning imorgon och lägga ner nojandet ett tag.
    Kul! Grattis!!!! vad skönt för dig
  • porchez

Telis - usch sånt måste skära i en mammas hjärta, men tänkt att det är för något gott!

• porchez

Men hjälp förresten vad ni skrivit idag! har läst ikapp tills nu! men bra gjort att komma upp i 10 000 inlägg!

Nästan bara det värt att öppna en flaska!

Sen fira att Parnassias lilla har fått personnr! Måste vi också skåla för

Men nu är jag alldeles för trött för att skriva mer, sängen väntar!
    GodNatt på er :-X

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge