• porchez

Vi fortsätter blanda och ge

Intervjun är imorgon, i den stora staden! Hinner inte shoppa nåt innan den, måste hitta nåt som ser lagom respektabelt ut, utan att bli stelt och opersonligt! suckar åt min alldeles för slappa stil... men är inte mitt fel att det är så skönt mode med stora tunikor och leggings? Sen att jag inte har köpt nya jeans på länge och de jag har är så där skönt utslitna, som inte passar sig i några jobb-sammanhang! Kjol blir lätt överklätt och svårt just nu när jag tycker det känns för vintrigt med stövlar till!

i-landsproblem de luxe!

• porchez
    fru AM skrev 2010-04-20 21:55:20 följande:
    Porchez: nu minns jag inte vad/inom vilken bransch du jobbar (om du nu outat det) men någon typ av byxa, snygg/rolig blus + kavaj kanske? Eller håll fram den där snygga proffsbilden du tog för ett tag sedan bara
    Tack för tipset! Använde mig utav en av "modellbilderna" på ansökan faktiskt, men då en profilbild   Bestämmde mig för en outfit igår, som jag drog på mig imorse innan jobbet, men kännde mig inte bekväm i det, utan åkte hem tio minuter tidigare så jag hann byta om innan intervjun
  • porchez
    viktualia skrev 2010-04-21 16:25:35 följande:
    PB - hårt liv med sjuk sambo.. hm..... *skickar över lite mat* Och han låter som att han behöver en dosis esberitox... - dig skickar jag genast på viloanstalt.. fnisss Själv har jag varit på gratisnöje i hålan.. ha ha ha.. jag och ALLA pensionärerna samtidigt.. Ica Maxi har just öppnat här. Dock utan jacka till Trollet. Dumma. Får åka till nån större stad och shoppa jacka till Trollet och klänning till mig.... Kanske nästa vecka när jag är gräsänka... hm....
    Hållan börjar bli storstad med både MAXI och Coop Forum
  • porchez

haha! Sorry om jag hållt er på halster! gjorde som jag alltid gör, läser ikapp först innan jag skriver

Det gick JÄTTE BRA! Jobbet känns helt rätt, jag känner att jag lyckades framföra mina bästa sidor. Så nu gäller det bara att hålla tummarna!! I nästa vecka hör de av sig om man kommer vidare på intervju nummer två...

Var så glad efter intervjun så det blev lite shopping på stan två tröjor en ny väska och ett par vita Converseskor - tyckte det känndes vårigt och bra i dagens snöslask

Tack alla för era lyckönskningar, de gav mig nog självförtroende att våga säga att jag är rätt person för jobbet

• porchez

just det. Tillslut blev det ett par jeanslegging (som ser ut som ett par nya mörkblå tajta jeans) bruna stövletter, och en vit blus/tunika och en skarf till det hela!

Inga stora smycken sa du Lappis Jag tog på mig mina stora herrklocka som ger mig självförtroende, för att jag är så bekväm i den

• porchez

man ska inte läsa ikapp utan att ha ätit, nu är jag sugen på coklad, popcorn och chokladbollar!!!   Jag har kommit på mig själv med att vara duktig varannan vecka och äta nyttigt och nästa vecka falla för alla frestelser, igår efter träningen så köpte jag med mig en Pizza och smällde i mig, med Bearnaisesås   Så det blev väl plusminus noll igår

• porchez

och som vanligt kommer jag in och kör ett eget race här på kvällen!

Krya på er alla som är sjuka magsjukor/förkylningar. och du Nenne med vad det nu kan vara, tyckte det där klonket lät riktigt otäkt!

• porchez
    passionsblomman skrev 2010-04-21 20:00:02 följande:
    Porchez, SKITKUL!!! HURRA! HEJJA!
    Tack! Men nu gäller det bara att INTE ta ut något i förskott, jag är ju bara en av många som är kallade till första inervjun
  • porchez

AM - iboxad, om jag  nu lyckades. Har bara svarat på andras så tidigare

• porchez

Vickan - det skulle du ha gjort! Men vi kan alltid mötas upp på det stora köpcentret någon helg om du vill? Shoppa är ju mitt största intresse, så det säger jag aldrig nej till

måste ju testa de nya smaylisarna också!  {#lang_emotions_cheers}{#lang_emotions_kiss}{#lang_emotions_sealed}

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge