Läser ikapp och pausar litet för att skriva...
Jättefina namn både på Grynet och på Vänners lillprins! (Vi hade också det namnet på vår lista, Vänner, men valde bort det eftersom makens bror har ett väldigt snarlikt namn...)
Efternamn var en lätt fråga för oss också. Alldeles jättonödigt att maken skulle ta mitt och ha exakt samma, ganska ovanliga, namn som min kusin. De är jämnåriga och bor i samma yttepyttehåla... Näää... Så när jag väl funderat klart på om jag ville ha dubbelnamn eller inte, så var det besämt
Läser också Parnassias häcktips med intresse, kommer nog börja med projekt trädgård i sommar. Ritningarna dök upp i veckan, men jag har bara hunnit titta på dem litet snabbt. Men det verkar som att trädgårdsarkitekten verkligen har tänkt på att trädgården ska vara intressant året om - me like!
Apropå hus, så bestämde jag och maken att vi inte skulle säga upp lägenheten nu, utan vänta till nästa månad. Vilket ändå innebär att vi räknar med att ha flyttat om fyra månader. Med tanke på vilket långdraget projekt husbyggandet har varit, så känns fyra månader som ganska kort tid
Nog med egodravel...
MSW: Hoppas värdena har tagit sig ännu mer till nästa provtagning!
Mugglan: Motorväg fram för simmarna låter bra, hoppas att det får effekt! Eller ja, det vet jag ju att det inte har egentligen. Men ändå...
PB: Ruva extra duktigt nu på ditt lilla påskägg