Vi fortsätter blanda och ge
Ordning: Precis som PB och Oupsie så vill jag ha ordning, men orkar inte riktigt genomföra den i praktiken Har dock mina pärlor fint sorterade i olika sorter
Vibrator: Har en stor och ful vibrerande dildo, som ska se "naturtrogen" ut, dvs i något slags aprikos-skärt vax med ådror på. Givetvis inhandlad av maken, som också har "överskattat" sin egen storlek litet - dildon känns större... Ej välanvänd, skulle snarare vilja ha en liten gullig vibrerande sak. Vet inte exakt vilken, och har inte tagit tag i det... Än så länge så funkar det att ha den i skåpet bredvid sängen, men barnet är ju inte så klåfingrigt - än...
Telis: Det bekräftar min teori om mobiler - de är mest distraherande när man har dem i sängen! (Jag har aldrig satt upp någon, men av någon anledning har jag köpt en mobilarm så att jag kan hänga upp en, mot min egen teori...)
Nenne: Hihi, lastbil på tomgång
Liten: Jag har sett första halvan av "män som hatar kvinnor", ujujuj... Har också sett den under amning, så då kan man fokusera på trevligare saker under de värsta scenerna...