God morgon,
Tinga - inte fil o flinger eller något annat.... hmmm INTE här HELLER. Jäklans!
Ingen gröt, provade välling, inte det heller, och 10 sug på tutten inte intressant.
Hon har ju varit knäpp i omgångar, så nu är min senaste idé att det kanske är framtänderna som spökar?
Hon verkar inte ha ont eller så, hon är inte heller febrig eller särskillt gnällig.
Ja ja, jag skiter i att ge henne mat, tänker inte kasta ut fler burkar nu o bemöda mig att blanda varken välling eller gröt.
Nog om mig!!!
Lappis, ha ha, förstår att du gick i gång som fan, pulsen i 500 liksom... Men du, slappna av nu!
Oupsie, vad bra din psykolog beskrev hur man bearbetar känslor och hur man tänker, känner igen mig.
Jag håller inta alls med om att det är jobbigt och att man inte vil ha en till o det där. jag tycker som jag sagt innan att det är mysigast och roligast när de är under 1 år Skulle aldrig velat ha en färrdig 1 åring
Men återigen så handlar det om barnet i fråga. När skorpan var mini så sov hon bra och åt bra och jag hade inga problem alls.
Vi har ju inte någon anhörig i närheten och jag drar den där tunga tvillingvagnen själv överallt (använder ju inte bil), men det fiunkar. Det är nog tur att man inte har mamma som man kan lämna Victor till för att gå lite lugn o ro, för man ser så positivt på det som kanske andra inte tycker är något positivt, tex att Victor bara vaknade 1 gång i natt, det är ju värt en extra ronjarövardotter dans bara det
Vickan, nu måste du komma in snart *Väckarklockan ringer*