Vi fortsätter blanda och ge
Cicci: den där färgaffären precis vi dagis (på hörnet Storgatan du vet) - de har trappstegar i alla möjliga höjder och storlekar. Fast det är ju vanliga stegar förstås - typ i alumínium, inte finstegar i trä. Vet inte vilken sort du letar efter ...
Ang. makens ex. Jag har haft min beskärda del av ångest för att jag kom och snattade honom från henne när de precis skulle börja med inseminationer osv. MEN de hade det verkligen inte bra - av andra skäl - och han var tveksam redan innan om han verkligen ville ha barn med henne då, och det finns ju inget som säger att de verkligen hade fått ett barn om jag inte dykt upp. Hon har ju inte fått barn med sin nya heller fast de försökt allt möjligt. Jag har tyckt synd om henne för det och gör det än, men när hon är så här ORESONLIG så känns det som om proportionerna har blivit fel. Vems felet än är i den här soppan så är det faktiskt inte mitt. Hon hade varit otrogen innan och han var på väg i vilket fall.
NU tänker jag skita i att fundera på henne mer - för alltid! (Fast jag kommer hålla mig undan när hon är full)