Inlägg från: start september |Visa alla inlägg
  • start september

MSW,

BF-listan håller jag mig ifrån fram till KUB eller så tror jag.
    Men du är jätteduktig som underhåller den så bra, den är viktig.

• start september

God morgon!

Lider med dig PB, hög värme i sovrummet är ingen höjdare. Fast kanske var det det sistnämnda som lockade

• start september

Hej Hattis, du har varit saknad! Kul att se dig här! Skit dock att det inte tagit sig för er än.

Tack för grattis, jag är som du säkert förstår väldigt försiktigt med att ta ut något i förskott. Inga direkta symptom ännu alls, men försöker att inte oroa mig.

Angående cykel efter MA så återgick den till det svajiga som var innan MA:t. Bara så att du inte tror att jag har elefantminne vill jag säga att jag faktiskt har en liten excelfil, så här kommer lite siffror.

Efter skrapningen kom en blödning på dag 22 (inget försök), sen BOM på 32 och sen 26. Denna gången testade jag positivt på dag 28, men vet inte riktigt om det var en 28 dagarcykel, får kanske svar på det på VUL om några veckor.

Cykeln innan plusset som blev MA var väldigt varierande från det att tanten kom åter efter dottern, 29,35,31,28,26,23,28 och sen 28 vid positivt test.

Innan dottern var jag hyfsat regelbunden, 28-29 dagar.

Hoppas det hjälpte lite!

Kram!

• start september

Duktigt sövt Ore, då hann jag först

Telis förresten, vilket tungt besked. Du blir alltså uppsagd först efter FL? Då har du lite uppsägningslön att söka jobb på också?

• start september

Jag har gjort i vecka 7 (6+4) tidigare gånger, då ses man med säkerhet att det sitter på rätt ställe, men inte nödvändigtvis att hjärtat slår. Jag har dock sett pickande hjärtan båda gångern. Så tidigt gör man oftast om man haft X och kanske vid IVF också? Om man haft sena missfall eller MA brukar man vänta till v 8-9 eller så för att säkert se hjärtat och ibland försöka komma över gränsen där moderkakan tagit över.

Dena gång fick jag först tid i vecka 8 så då ska hjärtat finnas. Efetrsom jag är lite osäker på dagarna (tänker att om cykeln var längre har det gått färre dagar, så känns det tryggare med v 8. Det är först tisdagen innan påsk, så 10 dagar...

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge