Vi fortsätter blanda och ge
Vickan, ok, trist att du har tråkigt. Men förstår dig lite, jag har också ett ganska stort behov av att träffa människor. Om jag får jobb i ditt län så kan vi ju luncha .
Vickan, ok, trist att du har tråkigt. Men förstår dig lite, jag har också ett ganska stort behov av att träffa människor. Om jag får jobb i ditt län så kan vi ju luncha .
God kväll
Men Telis, vad tråkigt med jobbet . Men om du inte var så nöjd med ditt jobb så kanske det är skönt att få byta? Men det är inte så roliga förutsättningar så klart. Söka jobb är ju inte min favvosysselsättning precis, så jag förstår att det känns jobbigt . Jag har förresten sökt en del jobb i sthlms-trakten också. Men inte har jag fått något av dem heller .
Fru E, tror att jag har listat ut vilket hus det är. Säger som Lapinette, det går ju att slå ut väggen till det stora sovrummet på nedervåningen också om ni vill ha ett större vardagsrum.
Snaily, grattis till eskimån .
PB, 9 st, tjohoo .
Mrs B, gud vad skönt att han inte är allergisk längre .
AM, trist med svartsjuk make. Hoppas att han inser att det är dumt att vara svartsjuk, så du kan umgås så mycket du vill. Hmm, jag är verkligen ingen svartsjuk människa, men om jag skulle vara det skulle det nog inte vara på en småbarnsförälder . Känns inte som de första som skulle vara sugna på en affär Eller, vad vet jag?
Te i nappflaska? För britter? Nä, det låter ju konstigt. Jag såg en tvååring som fick kaffe. Mamman: "Vill du ha ditt kaffe nu?" Känns inte som det smartaste att ge ett så litet barn.
AM, har förstått att du har en egen verksamhet men vad är det du gör?
Trevlig resa Lappis, lite sen hälsning kanske, du sitter kanske på flyget nu?
I helgen kommer mina föräldrar på besök . Så det är nog dags att börja städa lite. Och handla mat.
Vad ska ni äta ikväll? Känner att jag behöver lite inspiration.
AM, copywriter, det låter kul .
Tinga, jag funderade just på det. Hittade en påse med räkor i frysen. Längesedan jag åt det.
Fast frysta istället för färska då
Hej Cuddly, vet inte om jag hälsat på dig tidigare .
AM, ja det är ju skillnad på att de smakar och att aktivt erbjuda det. Klart att barnen blir nyfikna på vad vuxna dricker.
fru AM skrev 2010-03-19 11:21:37 följande: