• Oupsie

Vi fortsätter blanda och ge

Snaily, nä hon har tydligen en varböld på ett ställe som inte går att komma åt... Stackarn. Men jag hoppas att magen klarar det då. Hon har fått Rimadyl också, det är kanske värre för magen?

• Oupsie

Muggles, ok. Ja, det är ju ett bra sätt att hålla vikten på också. Efter vår rivstartsfas, när man knappt äter några kolhydrater, i höstas så började vi aldrig med att äta pasta, ris och potatis till middag igen utan bara grönsaker av olika slag och jag höll vikten på det även om jag åt bröd och andra kolhydrater. Men nu i vinter har jag gått upp ca 4 av de där 5 kilona igen Men jag vet ju vad som fungerar, så det är väl bara att sluta med bröd och potatis...

• Oupsie

Oh, vad spännande! Hoppas att allt går bra för vänner nu . Inget 40-timmarsrace!

Fru E, stor kram. Jobbigt att vänta.

Snaily, krya på dig! Synd att vi inte bor närmre så hade jag kunnat trötta ut Korven åt dig lite .

• Oupsie

Stort grattis till Vänner! Men det låter ju inte bra att hon har svårt att gå .

BS, oj stackars Iris. Hoppas att hon kryar på sig snabbt. I natt drömde jag faktiskt att jag träffade Iris. Var ute och gick med hunden och kom till ett dagis, och så kom en tjej fram till oss och sa: "det är jag som är Iris"

• Oupsie

Snorkis, fy vad jobbigt det lät . Att ha ont i magen är bland det värsta som finns tycker jag.

Muggles, en stor kram till dig.

Var inne och kollade i galleriet. Så söta små barn .

• Oupsie

start september skrev 2010-03-22 14:35:28 följande:

Och Vickan, snuskprat ska väl vara roligare än bajs
    Hihi, jag hade också väntat mig något roligare med den rubriken
  • Oupsie

Vickan, vad mycket hår Trollet ser ut att ha. För att var så liten menar jag.

• Oupsie

Muggles, oj det var snabbt. Men det låter ju skönt att det händer något och att du slipper gå och vänta.

Cuddly, vi är många som är här i tråden och skriver och det tar tid att hänga med i alla svängar här . Så det är nog inte den lättaste tråden att komma in i men du ska inte känna dig utanför.

• Oupsie

Jisses vilken huvudvärk jag fick . Ska gå och ta tabletter och gå och lägga mig en stund.

På tal om det, var det någon som undrade om namn på migräntabletter för ett tag sedan? Var det inte det? Jag har några som heter Maxalt Rapitab, och de fungerar för mig när jag har migrän. 6 tabletter för 370 spänn, som hittat .

• Oupsie

Oh, 6 ägg. Toppen .

Vickan förresten, den bilden på Trollet i galleriet, såg den på FB också, tycker att han ser så himla vuxen och fundersam ut där, jättesöt .

Svar på tråden Vi fortsätter blanda och ge