Vi fortsätter blanda och ge
På tal om att gömma vibratorn:
På tal om att gömma vibratorn:
Tinga, vad skönt att Puff är hemma igen! Och att han fick i sig frukost också .
Haha, nej den är inte särskilt snuskig. Konstigt att den inte fungerade.
MrsB, nä, vi gifte oss ganska nära här vi bor faktiskt. Men vi funderade först på att gifta oss där jag är uppväxt men vi hittade ingen bra lokal.
Jag tror att morötter vill ha sandig jord. När jag var liten sådde vi det några år och har för mig att pappa blandade sand i jorden. Men det var några år sedan så jag kan ju komma ihåg fel .
Stödstrumpor brukar jag också ha när vi flyger lite längre. Här finns billiga, men jag har inte testat dem själv så jag vet inte hur bra de är:
www.idefixteko.se/open_produkter/produktinfo_body.asp&plats_id=1306
Jag ville gärna se TV-versionen av Män som hatar kvinnor men jag har missat den. Var lite besviken på filmerna så jag tänkte att TV-versionen kanske var bättre eftersom de är längre.
Oh, var det nu AM skulle till Florens alltså. Trevlig resa AM! Är inte heller avundsjuk, inte det minsta . Speciellt inte när man hade räknat med att åka iväg och så blir det inte så, *bitterfitta* .
Cicci, jesusbarn . Det är väl försent att ta ett sådant piller när ÄL väl satt igång? Eller hur är det? Spännande i alla fall .
Nenne, förresten, vad skönt att Nancy förlät er . Vår gamla hund blev alltid så sur när vi hade lämnat bort henne. De säger att hundar inte kan bli sura men jag vet inte. Hon hälsade inte på oss när vi hämtade henne och sen låg hon vid ytterdörren i ett par timmar sen vi kom hem innan hon ville umgås med oss igen. Hon gjorde så varje gång, så det kan väl knappast vara en slump.
Nu har vi bokat bio till ikväll i alla fall. Får väl se om vi hittar på något kul i helgen. Tack för era grattis .
Trevlig kväll allihopa! Och trevlig resa AM!
Nu ska jag ut med hunden.