ni som "tar betalt" av gästerna...
Att du glace au four inte vill ta kuvertavgift på ditt bröllop är helt okej, på vårt bröllop ska inte heller ha det, MEN vad är det som är så fruktansvärt hemskt med att några gör så? Jag fattar verkligen inte det... Helt oförståeligt.
Dessutom; hur kul är det för de personer som inte har råd att gifta sig utan att ta ut kuvertavgift att ständigt få höra hur ohyfsade, dåliga, fattiga människor de är och att deras bröllop inte är något riktigt bröllop?
Sitter firandet av kärleken och vigseln verkligen i pengarna?
Jag har varit på ett kuvertavgiftsbröllop och det var lika fint och roligt som alla andra bröllop. Inte en enda av gästerna jag pratade med nämnde öht kuvertavgiften.
Och Glace au four jag menar inte att starta något stort här, utan jag förstår verkligen inte vad det är med kuvertavgift som gör att personer blir så oerhört provocerade...? Det är ju ett eget fritt val att forma sitt eget bröllop. Om någon vill ta ut avgift, fine, det är ju ingen som tvingar dig att ha det på ditt eget bröllop, eller om du som gäst får en sådan inbjudan att gå på bröllopet ifråga.