Inlägg från: Nicossambo |Visa alla inlägg
  • Nicossambo

Lite besviken..

Jag trodde också mär vi skickat ut inbjudningarna att folk skulle ringa direkt men så blev det inte den första efter någon vecka sedan ringde nog inte nästa förrän 3 veckor senare. Jag var skit sur men det är så det går till fick jag höra av en tjewj på jobbet som gifte sig i sommars. Hon sa att man till och med var tvungen att ringa folk efter osa för att alla inte hört av sig och det tyckte jag var skit dåligt men nu är det en dag kvar på osa och ungefär 12 har inte svarat.

• Nicossambo

Så tycker jag också i all fall lite att har dem inte tackat ja när osa tiden gått ut så kommer de inte. De som inte har svarat är min släkt när vi berättade i sommras att vi skulle gifta oss sa det ååå vad kul klart vi kommer. Så tycker dem att de svarade i sommras ja fast vi inte skickat ut inbjudningarna då eller??? Det är det som är svårt. Så jag biter i det sura äpplet och ringer upp de som inte hört av sig.

annaochmias skrev 2010-01-30 15:19:19 följande:
    Jag tycker nog att man åtminstone kan ringa/sms:a och gratta även om man inte kan svara ja eller nej på en gång? Det skulle jag gjort i alla fall... Kan ju säga så här också, att om folk inte OSA't på något sätt (tel, sms, mail osv) när sista OSA-datum gått ut så skulle jag anta att de inte är intresserade av att komma på mitt bröllop. Följaktligen läggs de då i nej-högen. Det kanske låter hårt, men de som kommer att bjudas in till mitt och min m2b's bröllop känner ju mig och är väl medvetna om hur petig jag är med planering/hålla tider o s v och om de då ändå struntar i att höra av sig till oss angående bröllopet... Tja, då blir det som det blir.
Svar på tråden Lite besviken..