Utomhusbröllop – går det?
Ska gifta oss i trädgården vi med...
Hyrt ett stort tält som vi kommer ha öppet under vigslen vid fint väder och stäng vid dåligt väder...
I tältet kommer vi även ha middagen så under vigslen så använder vi stolarna till gästerna (tänkte kläd dem i vit knoppa lakan eller liknade och ha ett grönt snöre runt) sen efter cermonin tänkte vi låta gästerna gå en liten tips runda runt kvateret eller i värsta fall inomhus i huset vid dåligt väder, medans vi fotas med fotograf och serveringspersonalen fixa iordning tältet för middagen, dvs duka efter min visning och placera ut placeringskortet osv....
Sen kommer vi tillbaka när alla gjort tipsrundan (tänkte be min lillasyster om hjälp och be henne rätta dessa, för sen drar en vinnare innan vi öppnar ev presenter) Vinnare får något inte bestämmt vad ännu men tänkte något i en grön presentförpackning...
Tänkte bara använda stereo till musiken men då har vi iof en riktigt grym stereo så ljudet kommer inte bli ngt problem även om de regnar....tänkte koppla micke till den...
De jag är mest otrolig för är fotograferingen om den regnar....inte roligt då men vi får se och höra med fotografern vad han säger...