Morgongåva till honom
Ja, men inte helt klar med vad.. funderade på att hyra en vinrad i frankrike så får han en låda vin per år som man abbonerar. Men det är ju inte direkt en minnessak man har kvar direkt.
Ja, men inte helt klar med vad.. funderade på att hyra en vinrad i frankrike så får han en låda vin per år som man abbonerar. Men det är ju inte direkt en minnessak man har kvar direkt.
min sambo fick nu när han fyllde år en box med 3 mindre flaskor whiskey, det var 12, 15 och 18 årgångar. Nu minns jag ju förstås inte vad det var för märke men det var en fin låda och lite kul att kunna testa olika om man är whiskeydrickare.
bowmore distillery står det på lådan.. han fick den av sin farsa, så jag har ingen aning.. men man kanske kan hitta det på bolagets hemsida
nu så.. 468 kr systembolaget.se/SokDrycker/Produkt&Butik=0&SokStrangar=
finns olika, dinavingårdar tror jag nåt hette. Det jag är inne på är hyravinrader.se, där ingick vin också, vilket det inte gör i de flesta andra som jag kollat på. Har precis mailat för att få veta mer.. vill gärna vet vad för slags vin det är, en merlot kan ju smaka på många sätt.
jag tror jag bestämt mig nu iallafall, dels blir det hyra av en vinrad ett år, och så blir det en snusdosa i tenn med en inskription på. Min älskling är en snusare, så tänkte att det passar honom bättre än en klocka som jag vet att han aldrig skulle ta på sig, och smycken är inte hans grej