• tessomac

Morgongåva till honom

Vad ska ni ge i morgongåva till er blivande man? Jag behöver lite tips.

• Svar på tråden Morgongåva till honom
  • Sofia Oktoberbruden

Funderar på att ta lite smakfulla och inte alltför avklädda budoirbilder. Tror det kan vara en kul grej!

• KatjaB

Ja, men inte helt klar med vad.. funderade på att hyra en vinrad i frankrike så får han en låda vin per år som man abbonerar. Men det är ju inte direkt en minnessak man har kvar direkt.

• Casmel

Jag ska beställa en canvas tavla med en bild på mig som är tagen i studio och där jag faktiskt tänker på min m2b när kortet tas vilken verkligen syns i blicken på fotot

• mammamus

Jag är nog lite oromantisk hehe men jag ska ge min m2b machettknappar i morgongåva där det står Groom på ;)

• Torsdag

Oh, gjorde just ett inlägg om detta...
    Tycker att det är väldigt svårt.

• BrideandGroom

Hej

Jag tänkte nog ge en skjorta med hans initialer på.

Eller en riktigt dyr whisky för han gillar det.

Någon som kan välja åt mig som tror att han hade uppskattat mest?

• Carro WH

Jag funderar också på vad jag ska ge min blivande. Jag har alltid svårt att komma på något att ge i födelsedagspresent eller julklapp så detta känns jättesvårt!

• Annnikah

En annorlunda morgongåva som min frisör fick (som funkar på både man och fru) var att tidigt på morgonen satte mannen en ögonbindel på henne, sen fick hon känna med fingrarna på hans mage där han gjort en tröja med utstående paljetter varpå han skrivit hennes efternamn. Alltså - som morgongåva tog han hennes efternamn, trots att han tidigare sagt att han ville behålla sitt.. Lite gulligt, tycker jag...

• KatjaB

min sambo fick nu när han fyllde år en box med 3 mindre flaskor whiskey, det var 12, 15 och 18 årgångar. Nu minns jag ju förstås inte vad det var för märke men det var en fin låda och lite kul att kunna testa olika om man är whiskeydrickare.

BrideandGroom skrev 2010-02-02 23:04:25 följande:
    HejJag tänkte nog ge en skjorta med hans initialer på.Eller en riktigt dyr whisky för han gillar det.Någon som kan välja åt mig som tror att han hade uppskattat mest?
  • Linfröt

Jag tänker gravera ett par manschettknappar el en slipsnål med vårt blivande efternamn!

Svar på tråden Morgongåva till honom