• tessomac

Morgongåva till honom

Vad ska ni ge i morgongåva till er blivande man? Jag behöver lite tips.

• Svar på tråden Morgongåva till honom
  • Kattpoet

Brideand Grom: whisky? Jag gifter mig med en skotte och jag bott med en svensk Whisky fanatiker
    Du behöver en singlemalt till din karl.

Brora 25 Years Special Release
    Caperdonich Connoisseurs Choice
    Bunnahabhain Toiteach
    Fettercairn The Perfect Dram 33 Years
    Talisker 25 Years Special Release
    Talisker Destillers Edition

Alla finns på systembolaget.

Själv så ger jag husnycklarna med en söt nyckelring till min karl i morgongåva, vi har aldrig bott ihop.

• Eleonor2010

100703 M och B :vem har du anlitat för att måla den tavlan? tycker det låter som en rolig idé

• 100703 M och B

Det är en bekant till mina vänner som är konstnär. Om du vill kika på hennes sida så har hon adressen www.draktant.com
    Kolla under Målningar. Typ av porträtt som jag har beställt ser du på de som heter "portratt_erik" och "portratt_magnus" (femte raden uppifrån). Men jag har valt egna färger. :)

Eleonor2010 skrev 2010-03-07 12:31:47 följande:
    100703 M och B :vem har du anlitat för att måla den tavlan? tycker det låter som en rolig idé
  • NightElf

Jag ska ge biljetter till MotoGP i Tyskland, det är ett av världens största motorcykelrace och min sambo ser varenda tävling på TV. Tävlingarna är i olika länder varje gång och även om jag gärna hade tagit med honom till Malaysia så kändes Tyskland lite mer rimligt just nu...

• jos2010

Idèer som jag funderat på: klocka, halsked, weekendresa i Europa, hotellövernattning i någon trevlig stad, biljett till något idrottsevenemang, tavelram för bröllopsfotot. En tavla som 100703 M och B tipsade om låter också mycket bra.

Jag vet att min m2b hellre vill ha en resa/upplevelse än någon sak, så om det finns pengar kvar då festen är betald så ska jag försöka ge honom något sånt. Vi ska på vår bröllopsresa först i december, så det skulle passa bra med en resa i juli efter bröllopet. Min blivade är sportintresserad, en fotbollsresa skulle ligga högt i topp. Kan du berätta mer Rufsas?

Rufsas skrev 2010-02-17 19:56:26 följande:
    Jag ska ge honom en fotbollsresa till England.
  • maljor

Jag gav min man en id bricka i guld med tillhörande kedja samt en whisky. Beställde en Bowmore 17 årig till honom.

• näsbo

Min vän som är en mkt duktig fotograf ska hjälpa mig med att göra ett fotoalbum, ska ta fina bilder då jag har underkläder på mig, ska försöka få dom bilderna ute i naturen. :) en kul grej tycker jag

• CeKe

jos2010: Om han är fotbollsälskare, vilken liga följer han? kan ju va en hit att hitta biljetter till en av favoritlagets matcher

• Rufsas
    jos2010 skrev 2010-03-07 13:21:16 följande:
    Idèer som jag funderat på: klocka, halsked, weekendresa i Europa, hotellövernattning i någon trevlig stad, biljett till något idrottsevenemang, tavelram för bröllopsfotot. En tavla som 100703 M och B tipsade om låter också mycket bra.Jag vet att min m2b hellre vill ha en resa/upplevelse än någon sak, så om det finns pengar kvar då festen är betald så ska jag försöka ge honom något sånt. Vi ska på vår bröllopsresa först i december, så det skulle passa bra med en resa i juli efter bröllopet. Min blivade är sportintresserad, en fotbollsresa skulle ligga högt i topp. Kan du berätta mer Rufsas?
    Googla 'fotbollsresor' så kommer det upp massor med företag. Precis som CeKe frågade - kolla upp vilket favoritlag han har i vilken liga. Jag kommer nog att välja spanska eller engelska ligan eftersom det är de ligorna Fästisen och jag är mest intresserade av.
  • Rufsas

Och har du en stor budget för fotbollsresan föreslår jag en match mellan Real Madrid och FC Barcelona. Priceless!

Utöver ligamatcher finns ju även Champions Leuge och UEFA-cupen. Hör dig för med hans kompisar vad han skulle tycka är roligast.

Lycka till!

Svar på tråden Morgongåva till honom