• Rufsas

Morgongåva till honom

Jag ska ge honom en fotbollsresa till England.

• Rufsas
    jos2010 skrev 2010-03-07 13:21:16 följande:
    Idèer som jag funderat på: klocka, halsked, weekendresa i Europa, hotellövernattning i någon trevlig stad, biljett till något idrottsevenemang, tavelram för bröllopsfotot. En tavla som 100703 M och B tipsade om låter också mycket bra.Jag vet att min m2b hellre vill ha en resa/upplevelse än någon sak, så om det finns pengar kvar då festen är betald så ska jag försöka ge honom något sånt. Vi ska på vår bröllopsresa först i december, så det skulle passa bra med en resa i juli efter bröllopet. Min blivade är sportintresserad, en fotbollsresa skulle ligga högt i topp. Kan du berätta mer Rufsas?
    Googla 'fotbollsresor' så kommer det upp massor med företag. Precis som CeKe frågade - kolla upp vilket favoritlag han har i vilken liga. Jag kommer nog att välja spanska eller engelska ligan eftersom det är de ligorna Fästisen och jag är mest intresserade av.
  • Rufsas

Och har du en stor budget för fotbollsresan föreslår jag en match mellan Real Madrid och FC Barcelona. Priceless!

Utöver ligamatcher finns ju även Champions Leuge och UEFA-cupen. Hör dig för med hans kompisar vad han skulle tycka är roligast.

Lycka till!

Svar på tråden Morgongåva till honom