Morgongåva till honom
Vad ska ni ge i morgongåva till er blivande man? Jag behöver lite tips.
Vad ska ni ge i morgongåva till er blivande man? Jag behöver lite tips.
Jag ska ge en F1 resa för honom och hans Bestman.. :)
Ja, Liverpool och FC Barcelona är favoriter, så en match med nåt av de lagen skulle nog vara toppen. Ska googla runt. Är själv noll intresserad av fotboll, men vet ganska bra vad han gillar.
Jag kommer gravera manschettknappar med våra namn och datum på
Ok, låter som en mycket bra plan. Tyvärr har vår bestman ingen fru :)
Hmm...blev glad över idén med MotoGp. Hade varit kul att ge honom det, och jag tycker också att det hade varit roligt att kolla på det.
Gick genast in och kollade på det och insåg att vi är ju inte ens i landet när detta går av staplen =( besvikelsen är total...
Är det fler som har lite koll på motorsporten och har fler ideér och förslag?
Vet att man i Malmö kan köra dragster, vilket ju också är en kul grej....
Min blivande är inte speciellt sportintresserad, så nån fotbollsresa kan det inte bli. Vad han gärna gör på fritiden är att sitta framför datorn och pula med olika saker samt att spela gitarr. Nån som har något bra förslag på vad man skulle kunna ge?
Secret box. Om jag vågar. Annars funderar jag på manschettknappar med hans namn ingraverat, eller möjligtvis ett smycke med barnens och mitt namn...hm. Svårt det där. Kan även tänka mig att tatuera in hans namn, men det blir ju mer en present till mig själv... Äh, vet inte. Hoppas på att göra en secret box iallafall.
Läste nånstans att det går att hyra vinrader i olika länder som Frankrike, Italien och Spanien från 1000 kr/år. I köpet ingår sex flaskor vin som man får hemskickat (tror även att man fick döpa vinet själv). Detta ska min blivande man få, som är mat och vinintresserad.