• NightElf

Morgongåva till honom

Jag ska ge biljetter till MotoGP i Tyskland, det är ett av världens största motorcykelrace och min sambo ser varenda tävling på TV. Tävlingarna är i olika länder varje gång och även om jag gärna hade tagit med honom till Malaysia så kändes Tyskland lite mer rimligt just nu...

• NightElf
    dreamlife skrev 2010-03-08 18:42:33 följande:
    Hmm...blev glad över idén med MotoGp. Hade varit kul att ge honom det, och jag tycker också att det hade varit roligt att kolla på det.Gick genast in och kollade på det och insåg att vi är ju inte ens i landet när detta går av staplen =( besvikelsen är total...Är det fler som har lite koll på motorsporten och har fler ideér och förslag? Vet att man i Malmö kan köra dragster, vilket ju också är en kul grej....
    Moto GP går i flera länder, under en ganska lång tid, 11 april-7 november. Var du inne på www.motogp.com? Annars finns det ju företag som gör specialresor till sportevenemang. På deras hemsida kan man ofta välja vilken typ av sport man är intresserad av så får man hjälp med resa, biljetter och boende.
Svar på tråden Morgongåva till honom