Om han inte vill gifta sig för att det är för dyrt så vill jag f**n gifta oss borgligt då!
Men hur funkar det????
Men hur funkar det????
han tycker det är för mkt pengar bara....
Det kostar ju en del, men jag har räknat o räknat o kollat o kollat och än så länge har jag kommit upp i knappt 6000 (utan mat)
Vi har inte tänkt oss nåt glamoröst....Men jag blir bara så rädd att han säger nej pga kostnaden! MEN då kan vi ju iaf gifta oss borgligt för det är ju "gratis".
Jag säger inte heller att borgligt är mindre glamoröst utan jag vill ju ha nära o kära med...
KATJAB- Nej, har inte friat än. Ska fira den 20 februari. Svärföräldrarna ska passa lilleman, och så ska jag ta ut han på restaurang. =) Så då får vi se =)
Sant.....
Vi ska gifta oss i svärföräldrarnas trädgård hade jag tänkt. Har redan hört med de och det är okej.
Jag har hittat en någorlunda billig klänning och sådär. Han har redan en kostym osv. Sonen e ju inte så dyr heller =) Jag tänkte att vi skulle bjuda på räkpaj. Den e fruktansvärt god. Och sambons mormor är suverän på att baka =) Jag ska bara förbereda mig på vad allt kostar, så han vet!
OJ, wow! Då vet jag att jag inte är helt ute o snurrar med priset kanske =)
Ja, det där med kyrka vet jag inte än. Vill helst ha trädgård... Men det där är ju en chansning!