• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

fryser: Sova verkar vara för veklingar.. Här sov fröken 30 min, sen var det dags igen. Vi skulle ut och fixa lite ärenden och under den tiden ringer svägerskan och behöver hjälp med lite barnpassning. Deras hus, som inte är ute på annons än, skulle ha en förhandsvisning. Hon behövde städa.. Sessan vägrade somna hemma hos dem. Allt hon åt kräktes hon upp. Skulle skicka över pengar till BMs kort så han skulle kunna handla, skickade till fel kort = ARG BM. Sen när jag skulle knalla hem gick skosnöret sönder. Nu sover lillan, men jag tittar i kors. Har en kompis påväg över också.. Mat har jag knappt kunna titta åt. Kommer nog sova gott i natt...

• Vi 3

fryser: Har en del o fundera på så det lär nog inte bli så mkt sova i natt heller.. Berättar mer en annan dag, ikväll är jag för trött i både kropp o själ. :-s

• Vi 3

fryser: Men fy!!! Rent spontant så tycker jag nog att du ska få krishjälp. Prata med VC eller kyrkan om de har ngn du kan få prata med. Sånt där brukar man inte komma över helt enkelt..

Ska kolla med gubben igen ang lördag, har glömt bort i alla villervalla. I´ll get back to you!

• Vi 3

fryser: Bra! Sånt där är ju helt sjukt jobbigt kan jag tänka mig.

Gårdagen gick bra, brorsan fyllde år så det var full rulle på kvällen. I natt har vi haft en jäkligt natt, igen. Och så ska sessan till dr, så det är väl bra men usch vad trött jag är!

Ang lördag, ska vi slå till på en "dejt"?

• Vi 3

fryser: Nu har nästan alla försvunnit igen.. Är vi så tråkiga?

Usch, jag har knappt tänkt bröllop sista dagarna. Finns så mkt annat som tagit upp mitt huvud. Men det är för tidigt att ropa hej än. Du kanske anar vad det gäller. Vi måste fundera hur vi gör isf. Finns roligare saker att fundera på...

• Vi 3

Jag ska försöka men usch, det är svårt. Är det som vi misstänker förändras så mkt och hur gör man då? Ska man fullfölja allt eller välja bort ngt?

• Vi 3

fryser: Absolut, då vet jag förhoppningsvis mer. Jag är för mkt kontrollfreak för att klara av att inte veta... !!

Vi ska vara i stan på lunch vid 13 på lör, så vi är nog tillgängliga efter 15 skulle jag tro. Blir det för sent? Var ska ni bo ngnstans?

• Vi 3

Nope, det har jag inte. Inboxa det, så skickar jag mitt

• Vi 3

fryser: Hur vann ni det?? Är lite avis för det där...

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??