• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

fryser: Kanske gör så också att jag mailar dig bilden, och andra som kanske vill se. Vet inte om gästerna kan tänkas vara här, men några misstänker jag nog..

Men vilken ära, att inte ens mamma har sett den! Nästa helg, inte helgen som kommer, ska vi förhoppningsvis åka och testa klänningen och skor. Ska ändå åka till Nacka och spana i byggvaruhus så då kan man passa på när man är i närheten. Då blir det nog så att vi tar måtten och beställer den oxå... Sitter här med lyckorus, det går bra nu!!

• Vi 3

fryser: HAHAHA!!! Jo snälla gå in i kyrkan till den, eller nej! Ut ur kyrkan till den!! Åh tack för kvällens garv! BM är och spelar bandy så jag är gräsänka en stund till..

Ja det är den jag ska ha, men mkt kortare (är nga cm över 150 cm.. och det är INTE hon på bilden...) Sen tror jag inte att jag kommer ha släp iom att vi ska vara ute. ENa halvan av mig vill verkligen ha ett litet släp men inte om det kommer bli förstört.. Måste klura på det där..

Haha, undra om vi skrämmer bort alla andra?

• Vi 3

fryser: BM kom hem nu och möter en skrattande sambo.. Han förstod inte så mkt så han fick läsa ist. Han tycker oxå att det är en bra ide att gå ut till den!! Nu kom han på ett ÄNNU bättre förslag, in till "Like a virgin" och ut till "dunka mig gul o blå". Nu sitter jag o gråter..

• Vi 3

Usch, nu sitter jag med en klump i magen, skitnervös för att hämta ringen. Suttit och gjort schemat för bröllopsdagen också.. Ska fixa håret redan vid 10-tiden, vigseln är ju inte förran efter 17, känns väldigt lång tid emellan.. Får prata med frissan om det igen.

Love2010: Jag har tur som är föräldraledig så jag kan fixa det mesta dagtid. Visserligen pratas det bröllop om kvällarna men jag gör det mesta dagtid.

Nu ska jag försöka bli av mitt magonda och gå ut på promenad i solen, verkar som enda sättet att få dottern att sova idag... :-/

• Vi 3

fryser: Jo naglarna tänkte jag göra några dagar innan. Vi kommer ha fotograferingen innan, bara hoppas vi är klara tills gästerna kommer. Nu är det typ en halvtimme kvar tills vi ska åka... Inboxa din mail så kan jag skicka bild?

Vad gillar ni för restauranger? Barnen skulle vara hemma va?

Fröken har sovit 2x30 min idag, åååh va vi har kul.....

• Vi 3

fryser: Kan tipsa om wokhouse på regeringsgatan o jensens på vasagatan. Lite "Svensson"-ställen men åh så god mat!!!

Men stackars!! Hoppas det går bra hos doktorn! Ska hålla tummarna!

Tornedaling: Härligt!! Jag kommer fixa mitt smink hos KICKS, det finns ju ett antal såna butiker i stan.. Men jag tror MakeUpStore har bättre erbjudande.

• Vi 3

Fick ingen bra bild på ringen i affären, men har lagt upp en bild på en liknande i galleriet för de som vill se.

Nu är min älskade ring på väg till gravyr, kommer hem om 2 veckor igen. Den satt perfekt på fingret, nästan så jag saknar den redan.

Kvällen blir fylld av skriva adresser på dopinbjudan. Har man inte att göra så får man se till att ha och göra..

• Vi 3

fryser: Ha va roligt!! Den satt så fint på fingret..

Men lillen då. Måste ju göra skitont! Fick han lapp över ögat?

Hoppas du får en riktigt mysig dag på stan med vänninorna!

• Vi 3

fryser: Sovit i snart 2 timmar, men en övertrött tjej var inte helt enkel att natta.. Slutande med att BM också somnade...

Hon tycker nog att det är skitmysigt med lunch med tjejerna..

Usch, har en riktigt dålig vecka gällande mat och motion Tappat motivationen lite..

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??