• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

@Varelse: Saken är ju den att det inte står bröllop i inbjudan.. Där står det bara fest, men de flesta har väl anat att vi slår till och gifter oss samtidigt. Iaf den äldre generationen.

På hans sida, ffa hans syskon, där är alla ovänner med alla. Så de försöker väl kolla vem som ska gå och om de isf kan gå. Personligen har jag lust att skälla lite på dem... Men det är ändå gubbens sida, jag kan inte rodda runt där. Men de gör ju honom så besviken! *förbannad*

Tror inte att inbjudan kommit bort, har skickat fler i det området och de har kommit fram.

Hur har ni tänkt göra med de som inte svarat vid osa? Jag personligen känner att då kommer inte de personerna. Är jag ute och cyklar?

• Vi 3

@scarborough: Så anser jag med men läste runt här och då verkar folk ringa runt och fråga de som inte svarat..

• Vi 3

@eldstad: Får kolla med gubben hur han känner för att göra, trots hans släkt Men TACK för infon! Skönt att det finns folk som har koll

• Vi 3

Kolla med fjärilshuset? Tror visserligen att det kan kosta en del, om ni inte passar på under öppettiden med risk för massa nyfiket folk barnskrik...

tornedaling skrev 2010-02-25 14:43:24 följande:
    @Vi3 och varelse: det är tyvärr ingen billig historia att viga sig på arlanda, fick mejl från gondolen dom kunnde tänka sig att ordna middagen åt oss men inget för cermonin
  • Vi 3

@eldstad: Ja jag menar ju det!! kan man inte stå över sånt 1 j*vla dag?? Det är så mkt intriger på hans sida att man orkar knappt bry sig. Samtidigt som det är SÅ viktigt att de känner sin "lillebror" så kan man inte höra av sig eller ens svara på en inbjudan. Idioter. (Det är hans halvsyskon, för att förtydliga)

• Vi 3

@Andreas flicka: Haha! Vad tittar du på för några då?

Jag hittade klänningen innan vi bestämde att vi skulle gifta oss, tack gode! Var lite osäker på om den skulle passa min kropp, men några kilo lättare så.

Har ni bokat fotograf än? Insåg nu att den vi bokat bara skickar med en skiva med lågupplösta bilder.. Skit tänkte jag. Först funderade jag på att fråga om man kunde betala extra för att få dem högupplösta, men.. det blir nog samma som att få dem framkallade av honom. Dumma vi som inte tänkte på det innan.

• Vi 3

@Maxiander: Jag har varit förlovad så "länge" att det blivit vardag. En mkt trevlig vardag dock. Här ligger det mesta still nu, här förbereds renovering ist.

Inte så mkt kvar att göra än att invänta svar, träffa vf, beställa klänningen i april, gå ned lite till

• Vi 3

@Andreas flicka: Japp finns i galleriet. Bild på mig i klänningen kommer nog efter jag gått ned resterande mammakilon (+ lite till) och fått min skärddarsydda.

Lägg gärna upp bilder, alltid kul att titta! Ska spana in klänningen på Garamaj!

• Vi 3

@Andreas flicka: Den var ju JÄTTEFIN!!!!

• Vi 3

@Andreas flicka: Om man räknar efter förlossingen (7 mån sen) så 16 kg. Vill gå ned 7 till, hade lite överskott innan

Tack Ska inte ha ngt släp dock, ska vara ute så det blir nog mest söndrigt...

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??