• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra helg!

Har varit på brudmix.se (inte att blanda ihop med brudix.se) idag. Vilken tjej! Supertrevlig och servieminded. Inget köptvång var det heller.

O ja, jag har hittat min klänning. Nu är jag ÄNNU mer otålig.. Ska måttbeställas i april.. Jag vill NU!

• Vi 3
    Dolly84 skrev 2010-02-15 09:22:03 följande:
    Jag hittade min klänning i lördags! Eller hittade och hittade... jag provade den för ett år sedan och hoppades att den skulle vara kvar, vilket den var. Och har man tänkt på en klänning i ett år, så är det nog rätt va? ;) Så nu är den min! Är så glad. Nu vill jag gifta mig så snart som möjligt, helst idag :) Snart fem månader kvar...
    Åh va roligt!! Bild? ska lägga upp en bild på "min" klänning sen, dock inte på mig. Har lite mammakilon att bli av med först....
  • Vi 3

Lagt upp bild nu om ni vill kika dock kommer min vara i ivory.

• Vi 3

FruAugusti: Hur ska du göra då??

• Vi 3

Åh jag ska hålla tummarna!!

Kan ju bara säga hur det funkade här hemma, vi hade redan planerat en stor fest till sommaren. Jag pratade LÖST om att det skulle vara kul att överraska med att gifta oss då. Där började väl gubbens maskineri gnissla igång Vi började räkna med vad det skulle kosta att "lägga till" bröllopsdelen. Vi kommer komma undan med cirka 35 000. (Mamma hjälper visserligen till med att betala en del av maten). Klänningen blir en Kina, passar även på att köpa skor och sjal därifrån. 2500 för det totalt. Sen har gubben redan sin kostym, så det är ny skjorta och slips. Ringar, tror det går på max 5000, men räknat med 5500. Det GÅR att komma undan billigt, beror ju på hur man vill ha det.

• Vi 3

@Varelse: Tack, gissa om jag ligger i hårdträning nu.. Blev lite chokladkaka igår och förrgår.. :-/

@FruAugusti: Ikväll gäller det..? Håller som sagt tummarna!

Sitter här hemma och tycker allmänt synd om mig / oss. Dottern på 7 månader är GENOMförkyld. Ögon och näsa tokrinner. Så hemskt att se henne så liten och klen..

• Vi 3

@FruAugusti: Hur har det gått??

@Varelse: Tack, PMS-monstret kom fram och gubben tänkte att choklad nog var bra i det läget Riktig invägning imorgon, men jag tjuvade och kollade idag. Nästan 1 kg, bara det inte ändrar sig till imorgon....

Nu har fröken smittat sina föräldrar, fy satan. 2 klena vuxna och en SKITpigg bebis istället.

• Vi 3

@varelse: - 1 kg!! Jag är NÖÖÖÖJD! Och tyvärr skitsjuk, så nu åter till sängen.

• Vi 3

Hej på er!

Hur går det med all planering? Här står det still.. Har osa 14/3, inser såhär i efterhand att det blev en väldigt tidig osa... :-/ Men folk svarar snällt iaf. Eller ja, inte BM´s sida. Fattar inte vad det är för fel på folk. Vi fick vår dotter för 7 månader sen, vissa har inte ens hört av sig och sagt grattis. Det är deras brorsdotter det handlar om. Dessvärre är BM inte riktigt inne på att släppa riktigt än.. Men men..
    Sorry, blev lite OT, behövde bara skriva av mig lite..

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??