• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

@ fryser: Skönt att jag inte är ensam. Nu sover dottern, och jag unnar mig att läsa en bok (när jag inte spanar här.. ) Sen blev det visst en shoppingtur inbokad till på lördag. Det känns.. helt OK.

• Vi 3

@ fryser: Jag ska börja kolla underkläder till dagen D. Sen finns det ju massa annat roligt att handla typ nya kläder. Har bara de jag använde under graviditeten och lite andra, herregud ge mig nya! Visserligen inte så smart att köpa byxor än, men maaaaassa toppar o tröjor, eller kanske klänningar. Ni ser ju hur resultatet kommer bli.

(Slutar säkert med att jag kommer hem med massa barnkläder ist..) Det brukar bli så.

• Vi 3

@fryser: Jag förstår dig precis. Här finns gym med "barnvakt" men det känns inte riktigt rätt för oss. Vi har en liten mammagris vi..

Igår fick jag verkligen en knäpp.. Satt och tittade på hur mkt pengar vi har och hur mkt budgeten var på nu. (Där är allt inte ens är ifyllt.) Åh vad BM skrattade åt mig.. Blev aningens stressad att vi inte ska kunna hålla budget men jag tror att det löser sig ändå. Men hjälp.. Och sen började jag med listor på frågor till cateringen / hon som ska fixa klänningen. Då skrattade han ännu mer. Vet inte om man ska ta det som en komplimang när han frustar fram; "Du är såå söt" mitt i skrattanfallet...?

• Vi 3

@ fryser: Vi ska ha grillbuffé, inte helt 100 vad den ska innehålla än...

Solen skiner här med, helt underbart!! Ännu bättre att jag måste ut o gå

• Vi 3

@ Varelse: Ja, jag förstår honom, till slut skrattade jag med mitt i hysterin. Jag är ett sånt kontrollfreak i vanliga fall, men det här kan nog ta gränsen.. :-/

Vitlöksbröd ska definitivt läggas till vår buffe!!! Åh va gott...

• Vi 3

@ Varelse: Precis så känner vi också. Vår fest / bröllop kommer verkligen vara oss. Ingen fancy utan enkelt o "rent", inga krusiduller.

Har precis kommit in från en promenad i 1,40 min. Svettig! Men helt underbart ute!! Fast här blåser det en del, hoppas ni andra slipper det.

• Vi 3

@Varelse: Jamen precis, klart det blir lite fancy, men inte överdrivet (ur vår synvinkel).

Jag är sååå himla glad! Har köpt underkläderna till bröllopet idag, och beställt ringen. De hade kampanj, hade egentligen kostat 4495, vi köpte den för 3149,50 kr. Dvs 1349,50 kr billigare! (Japp, måste vara exakt ) Vi har jagat den ringen sååå länge för den fanns inte i lager när vi ville ha den, då var den 1000 kr billigare och nu blev det ÄNNU billigare. *lycka!!!!*

• Vi 3

@fryser: HAHA, varför tipsade du inte om den tidigare?? Här skämtas det rätt så hårt med, folk brukar tro att vi är ovänner när vi har som roligast..

Har du sol, det har inte vi. Totalgrått är nog att beskriva det bäst. Mys i solen åt mig också.

• Vi 3

fryser: Lite utanför Sthlm och solen har börjat skina så smått här med. Var bor ni?

Haha, det roligaste var ngn gång när jag och BM gnabbades på skoj och mamma kom: "men kan ni inte vara vänner nu? Bråka offentligt såhär.." Vi förstod inget alls..

Apropå ngt helt annat, var ju och kollade underkläder igår. Var i 2 olika underklädersbutiker och de mätte mig. Det roliga var att båda butikerna kom fram till HELT olika mått. Den ena butiken hamnade där jag själv trodde att jag skulle hamna, men den andra ansåg att jag skulle ha 65DD. Det var nog bland det roligaste på länge. Skulle inte kunna andas alls. Den jag köpte var 80B. Ngn anna som råkat ut för samma sak?

• Vi 3

fryser: Jag handlade på Twilfit, men de finns väl spridda över landet? Sen beror det ju på vilken prisklass du vill ligga i såklart. Var inne på Change, jättebra sevice, men hon mätte nog lite fel.. Ligger över Twilfit i pris, men deras korsett verkade rätt bra.

Jag sitter precis och spanar på dottern som är SKITsur på golvet. Hon ska bara sitta i mammas famn hela tiden. Absolut mysigt men jag behöver också äta frulle.... (o kombinera med lite surfande... ) Lugn stund för mig finns knappt. Gubben påbörjar sitt extrajobb imorgon, han vill byta yrke så han extraknäcker som det ett tag... Men då sliter vi inte på varann iaf...

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??