• Vi 3

Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??

Maxiander: Åh va roligt!! Vågar man fråga vad det kommer gå på?
    Vi har ju fått ett sjukt bra pris på blommor, men då ska vi inte ha mer än min bukett, corsage och blommor till mitt hår.

fryser: Det beror på vad du menar för kalas. Lite kalas blev det igår och lite imorgon. Men om det är dop du tänker så är det i maj.

Sitter och trycker i mig ostfralla, har TOTALdille på mackor just nu. Att en ostfralla kan vara så god..

• Vi 3

Maxiander: Oj, förlåt om jag suktades! Nu är de dessvärre slut och jag är fortf hungrig... Börjar fundera på om det är två i min mage... Ser ut som jag är i v20 i magstorlek och jag VRÄKER i mig.

• Vi 3

fryser: Vi skulle ha grillat vi med, men det gravida monstret (jag, såklart..) var alldeles för hungrig för att orka vänta ut grillen..

• Vi 3

Hej på er!

Hoppas ni haft en bra helg!? Här har vi precis kommit in från liiiiten promis, ner till Willys. Suget efter färska frallor blev för stort.. Blev dock lite mer motion än jag tänkt när hissfan var sönder.

Om 2 timmar får vi se den lill*. Jag hoppas allt är bra där inne, har haft så konstiga känningar jämfört med vad jag hade med E, så vi får se. Så stor som magen är kan man nästan tro att det är tvillingar.

Fryser: Ring och be om en bekräftelse...? Jag skulle bli skitnervös utan den jag.

På lördag är det klänningsprovning och beställning. Känns som det händer så mkt just nu, inte kanske på bröllopsfronten även om det börjar röra på sig. I veckan kommer köket hem från IKEA, hur i helskotta vi ska få plats med det, men det löser sig väl..

Kram på er brudar.

• Vi 3

fryser: Nu har vi sett det lilla livet..

• Vi 3

Faan va störd jag blir, hälften försvann ju. Och nu kommer jag inte ihåg vad jag skrev..

fryser: Lugnlugn! Är bara i v7-8 än. Jag tror stenhårt på en grabb den här gången. Iom att det var så tidigt så var bebben ganska lugn men hjärtat pickade på så fint så..

• Vi 3

Varför missnöjd?

Nästa UL är 5/7, dvs 2 dagar efter bröllopet.

• Vi 3

Men finns det inte andra ställen att kolla med? Annars är ju gamla jänkare ganska roligt också?

Det sjuka är att jag VERKLIGEN ser framemot förlossningen. Det är ju så jäkla häftigt!! M undrar om jag är helt klok i huvudet, det gör ju sååå ont. Jo tack jag vet, men f****n va coolt det är också!

• Vi 3

fryser: Ah men då förstår jag! Men det kanske blir mer pengar till ringen på så sätt...?

Nää, smärtan försöker vi förtränga! Fast jag var ju så knäpp, typ 2 timmar efter E kom så ville jag att hon skulle ha syskon. Vi hade inte ens lämnat förlossningen!

• Vi 3

Fy sjutton. Ätit ngt annorlunda? Nytt tvättmedel / sköljmedel?

Hör av dig om hur det går på VC..

fryser skrev 2010-04-20 09:21:57 följande:
    hahah mm o så förstår man varför killar tycker att tjejer är konstiga ibland den här dagen har börjat illa illa idag. har fått typ nässelutslag över heeela kroppen,det bränns o det kliar o jag väntar påa tt jag ska till VC kvart över 11.. fyy bubblanhoppas att ni andra har fått en myycket bättre start på dagen
  • Vi 3

fryser: Hur har det gått på VC?

Har sååååån ångest nu. Skulle ju till brudmix.se och prova och beställa klänningen i helgen. Hon avbokade redan nu pga sjukdom. Jag får inga svar om när jag kan komma dit istället. Inga svar alls faktiskt. Nu känns det som jag inte kommer hinna få klänningen i tid.

• Vi 3

fryser: Men fy 17!! Tog de inga prover?

Har kollat upp olika alternativ, men de är ju så himla mkt dyrare. Ska kolla på skor på Matildas fest på måndag, kan hända att det blir klänningsprovning också.. Så stressad!!

• Vi 3

Härligt med examen snart!!!

Jag läste i en annan tråd, gällande era vänner som absolut ska ha med sig barnen. Stå på er! (Säger småbarnsmamman!) Det är er dag, och det är ert ord som gäller. Jag skulle gå i taket om ngn så uppenbart trotsade vår vilja. Det är så fräckt att göra så! Visst, E är det viktigaste i mitt liv, och jag har gärna med henne överallt. Men inte 17 skulle jag bestämma huruvida hon ska med på ett barnfritt bröllop eller inte. Det är så urbota dumt!

Återigen, STÅ PÅ ER!

Svar på tråden Är det bara jag som har svårt för att tänka på nåt annat än bröllop??