Inlägg från: Katarina Michael |Visa alla inlägg
  • Katarina Michael

"Morgongåva" till mannen?

KatjaB skrev 2010-02-09 19:45:04 följande:
    vi ska ge till varandra hade vi tänkt. ska hyra en vinrad ett år i frankrike till honom så han får en låda vin från den gården.. tyckte det var en kul grej
    Får man fråga vad de kostar och vad man hittar sån info?
    Om du inte vill ge ut de här så kan du väl skriva till min email: katarina.goransson@gmail.com

Tyckte de lät väldigt intressant, både jag och min man älskar vin!
  • Katarina Michael

Var inne på secretbox med, men jag är inte så säker på mig själv att jag kommer tycka bilderna är fina på mig, är inte small som alla andra som man ser exempel bilder på...

Annars tror jag säkert min fästman hade uppskattat de...

• Katarina Michael

Från 1200-2000kr är rätt normalt inkl sminkning....

Lägger till dig när sambo inte står precis bakom Angelii...

• Katarina Michael

Ungaföräldrar de lät väldigt fräkt med Skateboards, så googlade hittade att de bara var en i sverige som gör de men att de inte var så dyrt, 650kr för brädan....här är länken om du är intresserad...

www.vilhoskateboards.com/

Angelii lagt till dig nu, ropa när du är inloggad

• Katarina Michael
    moule skrev 2010-02-12 16:39:31 följande:
    Jag funderar på att ge graverade manschettknappar till min M2B i morgongåva. Med våra namn på den ena och datumet när vi gife oss på den andra.vad tror ni om det?
    Hur ofta kommer han använda dem? umt och ge en sån sak om han aldrig kommer använda de...bättre isåfall en graverad slipsnål...
  • Katarina Michael
    moule skrev 2010-02-13 13:02:15 följande:
    Han brukar använda manschettknappar, så det känns inte som ett problem. Slipsnål har han aldrig använt =)
    Då är de ju klockrent
  • Katarina Michael
    uppochhoppa skrev 2010-02-13 15:41:56 följande:
    Min kille älskar att paddla kajak och saknar sin som han sålde för tre år sedan. jag har skämtsamt alltid sagt att han ska få en kajak i morgongåva. Jag tror jag ska hålla den idén, men då jäklar får jag spara, ligger på ca 12-15 tusen!Gillar idén med vinranka, det skulle min kille uppskatta ( han säger att jag inte får köpa nån kajak...men jag vet inte det jag)
    Du får ta vinrankan som back up, om du inte kan och hinner spara ihop till kajaken
  • Katarina Michael
    Bluebride skrev 2010-02-13 18:31:45 följande:
    Tror ni att ett par tavlor skulle vara poppis, fundera på att måla Jag älskar dig på två tavlor där ordet älskar är uppdelat på de båda tavlorna så det stårJag äls kar digvet inte om han gillar det, men jag har funderat på det. Sen rama in dem och hänga i sovrummet
    Svårt att säga, beror väldigt mycket på killen ifrågan....Hur ert hem ser ut så de liksom passar in och så med...
Svar på tråden "Morgongåva" till mannen?