Inlägg från: Lyckliga013bruden |Visa alla inlägg
  • Lyckliga013bruden

Linköpingsbrudar 2010

yepp

• Lyckliga013bruden

vi gifter oss i april ute på landet, så vi gifter oss faktiskt i norrköpinskommun =)
    Ni då?

• Lyckliga013bruden

inte så mycket som alla andra verkar ha klart
    ingen fotograf, frisör, sminkös, brudbukett, skor, präst(beror inte på oss), meny (beror dock inte på oss) tårta, vigselringar, festprogram, vigselprogram det är det jag kommer på just nu som vi inte har men det finns säkert mer =)

• Lyckliga013bruden

När jag för en gångs skull vill ha LP så kommer den inte. Jag har hört at de hade bröllopsspecial. Skulle vilja läsa det, och få lite tips på saker och ting även om jag har bestämt mig på nästan alla punkter =)

• Lyckliga013bruden

Jajo kanske det, jag tror att mamma å svärmor har sparat den. Men jag vill läsa den nu. Hittade den på nätet men kan inte läsa den för inzoomingen funkade inte
    Lite frisyr och frisör tips skulle sitta fint!

• Lyckliga013bruden

hur gör ni med dans?
    har ni hittat någon danslärare?

• Lyckliga013bruden

vad bra jag ska dit för hår och smink!!

Ja det är bröllopsdansen/brudvalsen jag tänker på. Jag vet inte var vi ska lära oss dansa eller om vi ska ha traditionell wienervals eller något roligare. Jag vill att gästerna ska få något roligt att kolla på. Hur kul är det att se oss dansa tryckare, eller bara valsa runt egentligen?

lolca skrev 2010-02-20 17:31:29 följande:
    Är lite avundsjuk på alla er som har er stora dag kvar! :) Jag och min man gifte oss i Kaga kyrka i slutet på maj 2009. Blev en otroligt lyckad dag och en dag vi alltid kommer att minnas med stor glädje och lycka.Jag gjorde mitt hår och smink hos Sara på e-hair. Matilda som jobbar på samma salong gjorde mina tärnors hår och smink. Vi var väldigt nöjda med resultatet. Lycka till!!!!!!!
  • Lyckliga013bruden

Javissst, fast det beror lite på när var hur såklart.

• Lyckliga013bruden

helgen kan jag inte som jag vet just nu.

• Lyckliga013bruden

otroligt långsamt framåt. Jag har tentor som jag måste prioritera tyvärr. Annars skulle jag göra klart festprogrammet, beställa skor, besöka sömmerskan, leta efter en tiara, fundera på hur jag ska göra med handväska, fixa brudbuketten har jag glömt något?
    Bordsplaceringen är klar och jag är så nöjd med den, tog inte alls långtid att göra.

fibobs skrev 2010-03-16 12:29:58 följande:
    Tjohooo tjejjer. Vart är ni? Jag är visserligen mycket ute i sköna vårsolen, men jag saknar era inlägg!!Hur gårä för er?kram
Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010