Linköpingsbrudar 2010
yepp
yepp
vi gifter oss i april ute på landet, så vi gifter oss faktiskt i norrköpinskommun =)
Ni då?
inte så mycket som alla andra verkar ha klart
ingen fotograf, frisör, sminkös, brudbukett, skor, präst(beror inte på oss), meny (beror dock inte på oss) tårta, vigselringar, festprogram, vigselprogram det är det jag kommer på just nu som vi inte har men det finns säkert mer =)
När jag för en gångs skull vill ha LP så kommer den inte. Jag har hört at de hade bröllopsspecial. Skulle vilja läsa det, och få lite tips på saker och ting även om jag har bestämt mig på nästan alla punkter =)
Jajo kanske det, jag tror att mamma å svärmor har sparat den. Men jag vill läsa den nu. Hittade den på nätet men kan inte läsa den för inzoomingen funkade inte
Lite frisyr och frisör tips skulle sitta fint!
hur gör ni med dans?
har ni hittat någon danslärare?
vad bra jag ska dit för hår och smink!!
Ja det är bröllopsdansen/brudvalsen jag tänker på. Jag vet inte var vi ska lära oss dansa eller om vi ska ha traditionell wienervals eller något roligare. Jag vill att gästerna ska få något roligt att kolla på. Hur kul är det att se oss dansa tryckare, eller bara valsa runt egentligen?
Javissst, fast det beror lite på när var hur såklart.
helgen kan jag inte som jag vet just nu.
otroligt långsamt framåt. Jag har tentor som jag måste prioritera tyvärr. Annars skulle jag göra klart festprogrammet, beställa skor, besöka sömmerskan, leta efter en tiara, fundera på hur jag ska göra med handväska, fixa brudbuketten har jag glömt något?
Bordsplaceringen är klar och jag är så nöjd med den, tog inte alls långtid att göra.