• Lillaria

Linköpingsbrudar 2010

tango42 var bra. De har ett märke som man kan beställa ganska fritt från, olika klackar och färger och material på skorna. Så nu tror jag att jag har hittat skor.

Vi kollar på hus men det är bara övning än så länge, har kollat mest i Malömslätt, Vikingstad och däromkring. Har hittat två, tre drömhus så det ska nog inte bli så svårt när det är skarpt läge sen.

• Lillaria

låter jättekul.. min m2b kommer att jobba på annan ort ett par veckor nu så jag har många lediga kvällar att fylla mitt i veckan =)

• Lillaria

Måste dela med mig av detta till någon... jag kände inte innan att jag behövde träna och gå ner i vikt inför bröllopet, men nu har sommarkläderna kommit fram och så har min kropp växt en storlek sen förra året. Kan säga att jag har lite illamående för detta eftersom jag alltid har varit "smal" innan. Jag väger fortfarande inte så mycket men nu har jag i alla fall samlat på mig mer av mig själv och passar inte i mina favoritkläder. Fasa om jag inte skulle komma i min bröllopsklänning. Dock känns det som om bröllopet ligger för nära inpå för att ha ett rimligt mål så jag har nu anmält mig till tjejmilen och börjat träna. =)

Kan säga att det inte är lätt eftersom det är ca två år sedan jag rörde på mig över huvud taget =/ men nu ska jag ut två gånger i veckan enligt ett strikt schema. Kommer inte att ändra så mycket på mina andra vanor mera än att dra ner lite på godiset kanske. Hoppas att det ger resultat i alla fall =)

Så nu har jag delat med mig lite i alla fall. Tack för att ni lyssnar =)

• Lillaria

Jag och min tärna har diskuterat och kom fram till att varken jag eller som har kul om jag är asplakat så för mycket drika blir det inte. Jag tror inte m2b kommer få i sig för mycket heller men man vet ju aldrig...

Va bra att din tärna var i närheten känns det som...

• Lillaria

har nu lämnat in om offert på vigselring och så har jag beställt brudbuketten, tärnans bukett och blommor till dekoration...

Du får göra en efterlysning i Corren =) Någon måste ju ha sett honom och han var väl ganska synlig i sin klänning med vingar

• Lillaria
    CiaLovesAndreas skrev 2010-04-20 16:05:22 följande:
    Är det nån av er som ska göra en Sexret box här i stan? Isåfall vem har ni anlitat och vad betalar ni?
    Vad betyder Sexret box? annars sås kan jag ju inte svara på frågan =)
  • Lillaria

Hair Crew har jag fått rekommenderat...

• Lillaria
    fibobs skrev 2010-04-21 09:50:57 följande:
    En annan fråga till er brudar. Hur jobbar ni? Kanske man kan ta en lumchfika om några är lediga dagtid?
    Jag har ett väldigt luftigt schema (skriver uppsats och jobbar som vikarie) så för mig skulle det passa när som helst. 

Smartie - en väninna gjorde sin uppsättning och var jättenöjd. Jag ville först gå till e-hair för de gör både smink och hår men eftersom de var så nonchalanta mot mig vid flera tillfällen när jag ville boka och de inte kunde få ändan ur och planera inför sommaren så sket jag i dem och bokade i stället the body shop för smink och hair crew för håret. 

• Lillaria

Har nu fått tag i min krona. En av mina vänners mamma visade sig ha en sådan jag varit och letat efter och lånar gärna ut den =) Så nu är helgen räddad =)

• Lillaria

funderar på varför professionella fotografer och människor som håller på med bildbehandling går med på att fotografera och publicera bilder på vida produkter med vit bakgrund. Ett praktexempel är många hemsidor med bröllopsklänningar ett annat är IKEAs hemsida. Är trött på att det är så svårt att se detaljer... 

• Lillaria

Har haft en trevlig fika med angel72. Tack för bollandet av idéer. Nu har jag även varit och tittat på vigselringar igen och bestämt mig för att guldsmedjan är bäst (se min länklista). De var billigast, kunde använda mitt gamla guld och de är så supertrevliga =) Är just nu väldigt lycklig. 

• Lillaria

Jupp.. jag står förmodligen och hänger precis innanför dörren och försöker se ut som om jag inte kan bestämma mig =)

Svar på tråden Linköpingsbrudar 2010