Inlägg från: Korallbruden |Visa alla inlägg
  • Korallbruden

Vill köpa bra och billiga blommor på Hötorget!

Hittar bara gamla trådar och vet ej om handlarna finns kvar

Har tröttnat på tanken att betala 2-4000 kr för min brudbukett och funderar på att låta någon på Hötorget göra den.

Vilka handlare har bästa kvalitet på sina blommor och finns det någon annan där ute som köpt sin brudbukett där och har kanske har bilder?

Tänkte köpa bordsdekorationer där också så det kanske går att förhandla till ett bra pris?

Hur ser era erfarenheter ut?

• Svar på tråden Vill köpa bra och billiga blommor på Hötorget!
  • Korallbruden

Tack say yes!

Finns det flera som har bra idéer på vilken handlare som är bra och bäst

• Korallbruden

Tänkte kopiera min mormor bukett från 40-talet och fått priser på allt från 2-4000 kr. Hade tänkt att S:E Gymnasium skulle fått göra min men de har inte sommar öppet... så då letar jag bra alternativ

Är det flera som har bra Hötorgsidéer???

• Korallbruden

Åhhh tack snälla för svaren Mormor hade en gigantiskt stor sommarbukett med en blandning av rosor, prästkragar, murgröna osv.. Skall ju bara ha buketten under tiden i kyrkan och fotografering och tänkte inte konservera den efter det... alla andra kostnader rusar ju iväg så jag tänkte försöka spara på en exklusiv bukett. Skall ha ca 100 röda rosor i min tårta också...

Cajeli. Vet du vilket handlare din vän köpte sina blommor från?

Vi 3: Vart i Åkersberga? Blir nyfiken. har vänner där så det kanske går att lösa

Annaomias: Ingen dum idé

• Korallbruden

Kram och tack. Uppskattat! Jag är en tjej med skin på näsan så pruta är inga problem.

Min tårta finns i mitt galleri för den som är nyfiken

Är det fler som har bra idéer och vill dela med sig av dem så blir jag bara glad

Vilken försäljare hjälpte din vän med blommorna på Hötorget cape79?

Hälsningar från Korallbruden.

• Korallbruden

Tack snälla

Glada gubbar görs med dessa tecken ihop skrivna : - ) arg gubbe munnen åt andra hållet, flörtande gubbe med ögonen ; osv.

Fler snälla brudar som har bra idéer om Hötorget eller liknande marknad i Sthm

• Korallbruden

Vad snällt av dig fina blommor och även din bordsdekoration tack för att du ville dela med dig Hälsningar Korallbruden

• Korallbruden

Tråden är grymt bra!!! fler som vill dela sina ekonomiska tips för blommor?

• Korallbruden

Varsååååågooood tack till dig för all hjälp... 371 brudar har läst tråden så är det några som vill förhandla i grupp för grupprabatt?

Svar på tråden Vill köpa bra och billiga blommor på Hötorget!