Inlägg från: say yes |Visa alla inlägg
  • say yes

Vill köpa bra och billiga blommor på Hötorget!

jag vet flera som köpt sina blommor där men då handlar det nog om att man köpt där och sen bundit själv.
    Skall nog köpa dekorations blommor där (bordsdekorationer, kyrkodekorationer, ev. bil och tärnor) eftersom vi vill ha det så enkelt med en sorts blommor. sparar ca 50% på det.

• say yes

nej vad jag vet så binder de inte på hötorget alls.

• say yes

Ja, alltså jag har vart på brollop där man haft blommor från hötorget och det har hållt sig hela dagen och flera dagar fram. tror liksom cajeli att det handlar om förvaring.

• say yes

va?? band killen på hötorget binderierna?? Har jag aldrig hört ngn göra där innan. vilken av de tre ovan var det som din kompis köpte av???

• say yes

Jag kan bara prata för mig själv men de priser vi har fått här i sthlm city är ca 50% över de priserna i resten av landet. jag har räknat ut att jag skulle tjäna tusenlappar på att köpa mina blommor på hötorget men allt handlar ju om hur man prioriterar och man kan inte prioritera allt.

• say yes

091205: shit vad bra pris!! Du får gärna ge mig adressen till den floristen som tog 400 för rosbukett (om det inte är hon på gullmarsplan). Anledningen till att jag skrev sthlm city är för att jag annars fått tips mfrån typ järfälla osv. har inte riktigt tid o åka så långt dan före dan

• say yes

eh?? jag vill inte ha prästkragar och har aldrig pratat om summan 4000.

• say yes

haha nej hoppas det gick bättre nu ...vet ngn när pioner har säsong?? jag vill gärna ha en bukett liknande drottning silvias men i den är det ju jasmin också och har fått för mig att de blommar innan.

• say yes

Dream messiah: gullmarsplan skall det ju stå, sorry!

Svar på tråden Vill köpa bra och billiga blommor på Hötorget!