ActDontTalk skrev 2010-04-28 18:16:14 följande:
jag tror du lätt får sålt den andra klännigen junebug! har du köpt den andra? åh, jag är alldeles förälskad i den, men jag har redan min och den är någon storlek för liten. alltså tjejer, det är bara 2,5 vecka kvar tills jag och sambon gängar oss! idag har vi bakat ost och basilikahjärtan som ska bjudas till champagnen, och pysslat med bordsplaceringen. (alltså det är ju sjukt svårt att pussla ihop det där, hur ska man kunna bestämma vart alla ska sitta?) vi är inte ens klara till hälften än, det är så mycket som ska ordnas i och med att vi gör hela buffén själva. Men oj vad det ska bli roligt! Jag längtar så himla mycket nu!
Den var fantastiskt fin, men hellång visade det sig när jag mätte upp sen.. och jag är väldigt inne på att ha en kortare variant så jag skippade den faktiskt.
jag får snällt vänta på den jag har beställt...
Spännande med ett par veckor kvar bara! Ibland blir jag så nervös så jag blir illamående, och då har jag 4 månader kvar.. så jag vete tusan hur det ska gå det här. :)
Vad är ni mest nervösa över?
För mig är det nog tanken på alla blandade människor som kommer, att gästerna ska ha roligt och komma överens. Tanken på mina svärföräldrar blandat med mina syskon blandat med våra kompisar.. ujuj. Lantisar med stadsisar, kristna nykterister med partyprissar, högstadiekompisar med jobbarkompisar... ja ni fattar grejen.