Inlägg från: Superstarfia |Visa alla inlägg
  • Superstarfia

Var tillbringar ni bröllopsnatten?

Då vi kommer gifta oss i sambons hemstad så är alternativet enkelt, vi har bokat hotell knaust största svit och komm njuta fullt ut. Vi kommer också lämna festen vid 1 tiden på natten så det blir inte fest heeela natten.. :)

• Superstarfia

Trodde det alltid ingick sen utcheckning när de gäller bröllop.. vi ska behöver inte checka ut förens klockan 18.. och betalar inget extra för det..

• Superstarfia

Pärlis skrev 2010-05-08 10:52:45 följande:
    Vi ska sova i en svit på ett fint hotell =) Utcheckning kl 18 dagen efter, jacuzzi och love-paket =) Dvs, champagne, fruktfat, choklad och sånt gott =)

Låter som de hotellet vi ska bo på.. ;)

• Superstarfia

Evillina skrev 2010-05-08 18:21:54 följande:
    ÖÖöh? Ursäkta men jag skrev vad JAG tyckte. Inte vad någon annan tyckte. Förstår du? Du får gärna bo på hotell om du vill men JAG tycker att det skulle varit pinsamt. Det jag tycker är pinsamt är att det står praktiskt taget skrivet i pannan på brudparet att: Vi är här för att KNULLA hela natten. Sen ser jag inte riktigt meningen i det heller. Sen hade jag inte läst ditt nyaste inlägg.

Jag kan faktiskt säga dig att 50% av brudparen somnar med kläderna på av utmattning så fort de kommer innanför hotelldörren. Men om du skäms för att KNULLA, med din man så varsegod, det är heeeelt upp till dig. Inget vi andra här bryr oss ett dugg om...

Svar på tråden Var tillbringar ni bröllopsnatten?