Inlägg från: Evillina |Visa alla inlägg
  • Evillina

Var tillbringar ni bröllopsnatten?

Hej! Jag ska inte gifta mig än vad jag vet.. Men jag skulle aldrig i livet vilja bo på hotell på bröllopsnatten. GUD vad PINSAMT säger jag. =) Haha! Nä usch! Pinsamt, pinsamt! Hemma bäst! =)

• Evillina
    Karolina A skrev 2010-05-08 16:10:53 följande:
    Evillina, ditt inlägg ovan gjorde mig faktiskt ledsen. Jag tyckte det var gulligt av min pojkvän att boka en hotellnatt åt oss. Vad skulle vara så pinsamt och fel med det?
    ÖÖöh? Ursäkta men jag skrev vad JAG tyckte. Inte vad någon annan tyckte. Förstår du? Du får gärna bo på hotell om du vill men JAG tycker att det skulle varit pinsamt. Det jag tycker är pinsamt är att det står praktiskt taget skrivet i pannan på brudparet att: Vi är här för att KNULLA hela natten. Sen ser jag inte riktigt meningen i det heller.

Sen hade jag inte läst ditt nyaste inlägg.

• Evillina

Haha! Jojo men dagen efter då? Tycker iallafall det är pinsamt. Nä så är det inte, jag tycker bara det är pinsamt. Detta kanske för att jag själv jobbat på hotell och serverat frukost åt nakna brudpar. :P

• Evillina
    Superstarfia skrev 2010-05-08 21:31:11 följande:
      Jag kan faktiskt säga dig att 50% av brudparen somnar med kläderna på av utmattning så fort de kommer innanför hotelldörren. Men om du skäms för att KNULLA, med din man så varsegod, det är heeeelt upp till dig. Inget vi andra här bryr oss ett dugg om...
    Att du ens orkade skriva när du inte bryr dig om?? Alltså utsäkta men jag svarade bara på frågan som ställdes i början av denna tråd. Fick jag inte det eller??? Alla skriver väl utifrån sig själv? Man behöver inte tycka olika!!! OBS! Vad är det för fel?? Varför får jag inte tycka något annat??
Svar på tråden Var tillbringar ni bröllopsnatten?