Secret box i Göteborg?
Hej,
Jag ska fota mina bilder hos cecilia i gbg
www.fotografcecilia.com
Hon verkar hur trevlig som helst och det känns väldigt rätt och
bra priser.
Lycka till
Hej,
Jag ska fota mina bilder hos cecilia i gbg
www.fotografcecilia.com
Hon verkar hur trevlig som helst och det känns väldigt rätt och
bra priser.
Lycka till
Malla och Mojje skrev 2010-04-14 16:35:07 följande:
Okej, jag är dock väldigt tacksam för att du tipsade mig om detta. Jag har gjort nästan samma sak som du, dvs mejlat med henne och då skickade hon bara med prislistan som jag för övrigt tyckte var lite svår att förstå vad som ingick i vad...
Men när jag pratade med henne om priset i telefon sa hon bara att jag skulle titta i prislistan så det ville hon inte direkt prata om...sen var det säkert inget dumt menat bara ett enkelt svar från hennes sida. Men jag börjar ändå vackla när dte är så dyrt...16 bilder för 5000 är ju inte så mkt elr...
Hej, får man fråga vad du betalade och vad du fick
Vill jämför lite med cecilias priser!
Jag har kontaktat henne nu och fått priser. Kostar 990:- då fotograferar hon och levererar 15-20 bilder högupplösta och redigerade på en skiva. Så får man framkalla bilderna själv. Tror att jag satsar på detta alt istället.
Oj oj vilka skillnader det var på priset. I mejlet jag fick från henne skrev hon så här;
"Just nu tar jag 990 kr för en boudoirfotografering (ord. pris 1900 kr).
Jag föredrar att hålla till hemma hos mina kunder, eftersom det är en varm och trygg miljö. Vill man inte vara hemma, diskuterar vi igenom olika alternativ.
15-20 bilder levereras omsorgsfullt redigerade och högupplösta på skiva att framkalla som man vill. (Genom att låta mina kunder framkalla själva kan jag hålla nere priserna - kolla in crimson.se. Grymt bra sajt när det gäller framkallning.)"
Du har säkert fått betala Ord pris. Hon har nog ngn kampanj just nu där priset är hälften...men ändå jag skulle nog pratat med henne och höra vilka andra alt som finns.
Jag vill nog inte ha jättemånga bilder men det är ju inga problem att frankalla dom bilderna ngn annanstans och komma undan billigare. Finns ju massor av sånna tjänster på nätet!
Oj du har ju såå rätt ha ha så det kan bli...Då är det ju ingen som gjort fel
tack för att ngn är uppmärksam iaf ha ha!
He he det var jue bra att det blev utrett ha ha! Lycka till nu alla brudar som ska fotas