• Millanita

Secret box i Göteborg?

Hej,

Jag ska fota mina bilder hos cecilia i gbg
    www.fotografcecilia.com
    Hon verkar hur trevlig som helst och det känns väldigt rätt och
    bra priser.

Lycka till

• Millanita

Malla och Mojje skrev 2010-04-14 16:35:07 följande:

Jag var hos Cecilia i lördags! Jättekul, inte konstigt alls! Har inte fått bilderna än, ska bli spännande! Jag betalade 1900 för make-up och fotograferingen men har inte riktigt förstått vad det kostar att göra albumet och att köpa dem högupplösta men det får jag väl reda på!
    Det är det priset jag fått också, om man väljer att sminka sig själv betalar men 1500:- och sen kommer tillägget för bilderna. Tror dom har en prislista som man kan kolla på - finns ett val som heter "secret collection" då får man en egen box och photo book med deras egna design. Liten kostar 650:- och Stor kostar 1095:-
    Finns säkert massor av andra val man kan välja mellan...

Jag ska dit i maj...spännande...måste handla SÄXYY underkläder och träna lite xtra nu he he!!
  • Millanita
    basilika17 skrev 2010-04-15 09:57:02 följande:
    ursäkta men har inte förstått ...varför secret box!!? Finns väll roligare saker att ge sin blivande. Tycker det verkar lite..ja man ska vara så sexig och snygg som tjej hela tiden..det ska bantas och tänkas på kroppen hela tiden. Visst kan det vara roligt med lite sexiga kort men jag skulle aldrig betala för det...tycker männen det är så roligt kan man fråga sig, eller är det tjejerna som njuter av det.Bara en liten fundering.
    he he nej basilika17 du behöver inte göra det heller
    Jag tror bara att man som kvinna kanske vill "unna" sig lite och vara extra fin inför en sån här stor dag och för eviga det lite...behöver inte vara med komplicerat än så!
  • Millanita
    Malla och Mojje skrev 2010-04-22 12:09:27 följande:
    Millanita - de priserna stämmer tyvärr inte riktigt... Jag har betalat 1900 för fotografering och make-up och sedan beställt 16 bilder. Bara bilderna och boken kostar 2850:- typ. det som kostar 695 eller 1095 är BARA BOKEN! Utan bilder...En bild kostar typ 160 kr...  jag fick en smärre chock när jag insåg detta man vad göra...?  Mitt lilla kalas går därför på nästan FEM TUSEN....  

Ohh my gashh, jag blir helt chockad. Jag tänker ju aldrig lägga 5000 på lite bilder - då köper jag hellre en resa till älsklingen. Men asså hon informerade inte om detta när du pratade med henne? Förstår verkligen att du blev chockad hoppas bliderna blir fina iaf! Kanske är guldram med dom priserna...
    Nä man allvarligt, så ska jag kontakta henne på måndag och gå igenom ALLA kostnader...gahh vad ska man nu hitta på då som morgon gåva. 
    Tusen tack för att du ville berätta för mig <3

• Millanita

Malla och Mojje skrev 2010-04-25 15:55:22 följande:
    Kolla med henne som sagt. Dock vill jag betona att jag verkligen inte har något ont att säga om henne. Jag tycker verkligen att hon var kanonbra och schysst på alla sätt så det är inte så att hon försökt lura mig eller föra mig bakom ljuset på något sätt. Det var helt enkelt så att jag trodde att det skulle ingå några bilder i de 2 tusen, jag kollade helt enkelt inte upp det ordentligt...   Jag pratade aldrig med henne innan, vi mailade bara. Hon skickade med prislistan + att hon skrev att secret box kostade 1900 med make-up, jag missuppfattade henne helt enkelt.. Lycka till!  

Okej, jag är dock väldigt tacksam för att du tipsade mig om detta. Jag har gjort nästan samma sak som du, dvs mejlat med henne och då skickade hon bara med prislistan som jag för övrigt tyckte var lite svår att förstå vad som ingick i vad...
    Men när jag pratade med henne om priset i telefon sa hon bara att jag skulle titta i prislistan så det ville hon inte direkt prata om...sen var det säkert inget dumt menat bara ett enkelt svar från hennes sida. Men jag börjar ändå vackla när dte är så dyrt...16 bilder för 5000 är ju inte så mkt elr...

• Millanita

shakynose skrev 2010-02-13 18:32:13 följande:
    Camilla Sundberg från Göteborg har tagit bilderna av mig. Finns några under starka bilder i mitt galleri.camillasundberg.netJag är jättenöjd med henne och bilderna.

Hej, får man fråga vad du betalade och vad du fick
    Vill jämför lite med cecilias priser!

• Millanita

shakynose skrev 2010-02-13 18:32:13 följande:
    Camilla Sundberg från Göteborg har tagit bilderna av mig. Finns några under starka bilder i mitt galleri.camillasundberg.netJag är jättenöjd med henne och bilderna.

Jag har kontaktat henne nu och fått priser. Kostar 990:- då fotograferar hon och levererar 15-20 bilder högupplösta och redigerade på en skiva. Så får man framkalla bilderna själv. Tror att jag satsar på detta alt istället.

• Millanita

Malla och Mojje skrev 2010-04-26 16:27:26 följande:
      Hoppsan! Det alternativet fick jag inte ens!   Va fasen! Och jag har redan beställt ju! Det måste ju bli mycket billigare ju! Är bilderna verkligen redigerade då? Så att du fått välja svartvitt eller "blek" eller färg?? Har du kollat vad det kostar att framkalla snygga 10x15-kort på nåt annat ställe? Menar du att 990:- inkluderar fotograferingen? I så fall är det ju helt sjukt! Jag betalar ju 1900 för fotograferingen, 2850 för 16 kort i ett album och om jag vill köpa alla bilder högupplösta kostar det 2400 kr extra....

Oj oj vilka skillnader det var på priset. I mejlet jag fick från henne skrev hon så här;

"Just nu tar jag 990 kr för en boudoirfotografering (ord. pris 1900 kr).

Jag föredrar att hålla till hemma hos mina kunder, eftersom det är en varm och trygg miljö. Vill man inte vara hemma, diskuterar vi igenom olika alternativ.

15-20 bilder levereras omsorgsfullt redigerade och högupplösta på skiva att framkalla som man vill. (Genom att låta mina kunder framkalla själva kan jag hålla nere priserna - kolla in crimson.se. Grymt bra sajt när det gäller framkallning.)"

Du har säkert fått betala Ord pris. Hon har nog ngn kampanj just nu där priset är hälften...men ändå jag skulle nog pratat med henne och höra vilka andra alt som finns.
    Jag vill nog inte ha jättemånga bilder men det är ju inga problem att frankalla dom bilderna ngn annanstans och komma undan billigare. Finns ju massor av sånna tjänster på nätet!

• Millanita

SofieochJamie skrev 2010-04-27 11:05:04 följande:
    Ville bara påpeka att jag tror ni pratar om två olika fotografer. Malla och Moje använde Cecilia och Millanita pratar om Camilla. Det är därför det är så olika priser :)

Oj du har ju såå rätt ha ha så det kan bli...Då är det ju ingen som gjort fel
    tack för att ngn är uppmärksam iaf ha ha!

• Millanita

He he det var jue bra att det blev utrett ha ha! Lycka till nu alla brudar som ska fotas

Svar på tråden Secret box i Göteborg?