• ThereseR

Secret box i Göteborg?

Hej! Någon som har erfarenhet av någon secret-box-fotograf i Göteborgstrakten?

Tänkte jag skulle be en kompis hjälpa mig att fota, men hon är ju inget proffs och om det inte blir bra vill jag ha en back-up:)

Tacksam för svar tjejer! (och killar:)

• Svar på tråden Secret box i Göteborg?
  • shakynose

Camilla Sundberg från Göteborg har tagit bilderna av mig. Finns några under starka bilder i mitt galleri.

camillasundberg.net

Jag är jättenöjd med henne och bilderna.

• ThereseR

Tack för tipset! Någon mer?

• Malla och Mojje

Jag har ingen erfarenhet men jag har kollat på The Wedding Team och fotograf Cecilia, har bokat Cecilia!

• Millanita

Hej,

Jag ska fota mina bilder hos cecilia i gbg
    www.fotografcecilia.com
    Hon verkar hur trevlig som helst och det känns väldigt rätt och
    bra priser.

Lycka till

• Vinter10

Millanita:

Hur såg priserna ut? Jag blev så nyfiken när jag kollade in hennes hemsida!

• Malla och Mojje

Jag var hos Cecilia i lördags! Jättekul, inte konstigt alls! Har inte fått bilderna än, ska bli spännande!

Jag betalade 1900 för make-up och fotograferingen men har inte riktigt förstått vad det kostar att göra albumet och att köpa dem högupplösta men det får jag väl reda på!

Millanita skrev 2010-04-14 13:23:42 följande:
    Hej,Jag ska fota mina bilder hos cecilia i gbg www.fotografcecilia.comHon verkar hur trevlig som helst och det känns väldigt rätt ochbra priser.Lycka till
  • Millanita

Malla och Mojje skrev 2010-04-14 16:35:07 följande:

Jag var hos Cecilia i lördags! Jättekul, inte konstigt alls! Har inte fått bilderna än, ska bli spännande! Jag betalade 1900 för make-up och fotograferingen men har inte riktigt förstått vad det kostar att göra albumet och att köpa dem högupplösta men det får jag väl reda på!
    Det är det priset jag fått också, om man väljer att sminka sig själv betalar men 1500:- och sen kommer tillägget för bilderna. Tror dom har en prislista som man kan kolla på - finns ett val som heter "secret collection" då får man en egen box och photo book med deras egna design. Liten kostar 650:- och Stor kostar 1095:-
    Finns säkert massor av andra val man kan välja mellan...

Jag ska dit i maj...spännande...måste handla SÄXYY underkläder och träna lite xtra nu he he!!
  • basilika17

ursäkta men har inte förstått ...varför secret box!!? Finns väll roligare saker att ge sin blivande. Tycker det verkar lite..ja man ska vara så sexig och snygg som tjej hela tiden..det ska bantas och tänkas på kroppen hela tiden. Visst kan det vara roligt med lite sexiga kort men jag skulle aldrig betala för det...tycker männen det är så roligt kan man fråga sig, eller är det tjejerna som njuter av det.

Bara en liten fundering.

• Millanita
    basilika17 skrev 2010-04-15 09:57:02 följande:
    ursäkta men har inte förstått ...varför secret box!!? Finns väll roligare saker att ge sin blivande. Tycker det verkar lite..ja man ska vara så sexig och snygg som tjej hela tiden..det ska bantas och tänkas på kroppen hela tiden. Visst kan det vara roligt med lite sexiga kort men jag skulle aldrig betala för det...tycker männen det är så roligt kan man fråga sig, eller är det tjejerna som njuter av det.Bara en liten fundering.
    he he nej basilika17 du behöver inte göra det heller
    Jag tror bara att man som kvinna kanske vill "unna" sig lite och vara extra fin inför en sån här stor dag och för eviga det lite...behöver inte vara med komplicerat än så!
  • Malla och Mojje

Millanita - de priserna stämmer tyvärr inte riktigt... Jag har betalat 1900 för fotografering och make-up och sedan beställt 16 bilder. Bara bilderna och boken kostar 2850:- typ. det som kostar 695 eller 1095 är BARA BOKEN! Utan bilder...En bild kostar typ 160 kr... 

jag fick en smärre chock när jag insåg detta man vad göra...?  Mitt lilla kalas går därför på nästan FEM TUSEN....

Millanita skrev 2010-04-15 07:30:01 följande:
    Malla och Mojje skrev 2010-04-14 16:35:07 följande: Det är det priset jag fått också, om man väljer att sminka sig själv betalar men 1500:- och sen kommer tillägget för bilderna. Tror dom har en prislista som man kan kolla på - finns ett val som heter "secret collection" då får man en egen box och photo book med deras egna design. Liten kostar 650:- och Stor kostar 1095:-Finns säkert massor av andra val man kan välja mellan...Jag ska dit i maj...spännande...måste handla SÄXYY underkläder och träna lite xtra nu he he!!

Svar på tråden Secret box i Göteborg?