Inlägg från: Malla och Mojje |Visa alla inlägg
  • Malla och Mojje

Secret box i Göteborg?

Jag har ingen erfarenhet men jag har kollat på The Wedding Team och fotograf Cecilia, har bokat Cecilia!

• Malla och Mojje

Jag var hos Cecilia i lördags! Jättekul, inte konstigt alls! Har inte fått bilderna än, ska bli spännande!

Jag betalade 1900 för make-up och fotograferingen men har inte riktigt förstått vad det kostar att göra albumet och att köpa dem högupplösta men det får jag väl reda på!

Millanita skrev 2010-04-14 13:23:42 följande:
    Hej,Jag ska fota mina bilder hos cecilia i gbg www.fotografcecilia.comHon verkar hur trevlig som helst och det känns väldigt rätt ochbra priser.Lycka till
  • Malla och Mojje

Millanita - de priserna stämmer tyvärr inte riktigt... Jag har betalat 1900 för fotografering och make-up och sedan beställt 16 bilder. Bara bilderna och boken kostar 2850:- typ. det som kostar 695 eller 1095 är BARA BOKEN! Utan bilder...En bild kostar typ 160 kr... 

jag fick en smärre chock när jag insåg detta man vad göra...?  Mitt lilla kalas går därför på nästan FEM TUSEN....

Millanita skrev 2010-04-15 07:30:01 följande:
    Malla och Mojje skrev 2010-04-14 16:35:07 följande: Det är det priset jag fått också, om man väljer att sminka sig själv betalar men 1500:- och sen kommer tillägget för bilderna. Tror dom har en prislista som man kan kolla på - finns ett val som heter "secret collection" då får man en egen box och photo book med deras egna design. Liten kostar 650:- och Stor kostar 1095:-Finns säkert massor av andra val man kan välja mellan...Jag ska dit i maj...spännande...måste handla SÄXYY underkläder och träna lite xtra nu he he!!

• Malla och Mojje
    Millanita skrev 2010-04-24 09:48:28 följande:

Kolla med henne som sagt. Dock vill jag betona att jag verkligen inte har något ont att säga om henne. Jag tycker verkligen att hon var kanonbra och schysst på alla sätt så det är inte så att hon försökt lura mig eller föra mig bakom ljuset på något sätt. Det var helt enkelt så att jag trodde att det skulle ingå några bilder i de 2 tusen, jag kollade helt enkelt inte upp det ordentligt...  

Jag pratade aldrig med henne innan, vi mailade bara. Hon skickade med prislistan + att hon skrev att secret box kostade 1900 med make-up, jag missuppfattade henne helt enkelt.. 

Lycka till!  
  • Malla och Mojje

Millanita skrev 2010-04-26 12:33:41 följande:
      Jag har kontaktat henne nu och fått priser. Kostar 990:- då fotograferar hon och levererar 15-20 bilder högupplösta och redigerade på en skiva. Så får man framkalla bilderna själv. Tror att jag satsar på detta alt istället.

Hoppsan! Det alternativet fick jag inte ens!   Va fasen! Och jag har redan beställt ju!

Det måste ju bli mycket billigare ju! Är bilderna verkligen redigerade då? Så att du fått välja svartvitt eller "blek" eller färg?? Har du kollat vad det kostar att framkalla snygga 10x15-kort på nåt annat ställe?

Menar du att 990:- inkluderar fotograferingen? I så fall är det ju helt sjukt!

Jag betalar ju 1900 för fotograferingen, 2850 för 16 kort i ett album och om jag vill köpa alla bilder högupplösta kostar det 2400 kr extra....

• Malla och Mojje

Puh! Jag trodde jag blivit grundlurad! Ha ha ha!

• Malla och Mojje

SofieochJamie skrev 2010-04-27 15:51:42 följande:
    Tänkte det var bäst at5t påpeka innan fotografen får ett ilskt samtal helt i onödan ;)

He he! Tack! Millanita skrev ju uttryckligen tidigare i tråden att det var www.fotografcecilia.com hon hade bokat! Jösses vad snurrigt det kan bli!

Svar på tråden Secret box i Göteborg?