I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Daa: tur att du kunde avreagera dig på snön....den brukar tåla en del..... *räcker över en stooor bukett med snödroppar o en bamsekram*
Daa: tur att du kunde avreagera dig på snön....den brukar tåla en del..... *räcker över en stooor bukett med snödroppar o en bamsekram*
Ninnis: Hahahahaha klart ni ska komma på fika!
Alla som vill får komma! Men vilken dag ska vi ta?!
Funderar lite på skärtorsdagen....kanske lite i sista laget....men det kanske jobbas då eller? Tänkte en liten fm-lunch-date kanske?! Innan Ninnis favvisar kommer hem!
Annars kanske Valborgsmässoafton...30/4
Snart drar vi igång med tomtarbetet...så då går våra helger åt att lägga/så gräs, bygga mur, anlägga rabatter....plantera ligusterhäck(kan man göra det nu på våren? allmän fråga)
O i o med att jag inte fått/kunnat göra så mkt på huset när det byggdes så är jag lovad att få fritt fram i trädgården!
Pluss att jag behöver avreagera mig på trädgården....är sjukt trött på att aldrig få ngt gjort mer än när man har barnpassning....*surar lite för maken bara har jobbat på huset hela helgen istället för att umgås med ballabus*
Lanovia: Ja det är hemskt att vara ifrån sitt barn!!!! O visst behöver barnet mamman mest....men tror att det är väldigt bra o nyttigt för din man att passa lilla E själv.
Det har inte min make gjort mer än max 1 h, en gång......
Fru Sy: Låter som ni har en härligt fulltecknad vecka! Vill gärna höra lite om balklänningen....modell o färg o så....lite inspiration typ!
EA: *kommer med en BAMSEKRAM under deppfilten*
*vinkar till fru Bygg, Hur mår hela familjen?*
Ballans näsa rinner, dock verkar hon rätt pigg o glad! Undrar om det är min förkylning som till slut har smittat henne eller det är mer tänder på gång......
Apropå snor...någon som provat "Näs-frida"....har en otrivin nässug...men där ska man ha engångs sugtrattar....o är man förkyld så blir det jäkligt många engångstrattar som går åt...suck.....
Syrrans ovanvåning är snart klar....målades sista gången i går, nu ska dörrar, fönsterbänkar o golv på plats.......syrran är en fighter, stark som få o ensvis så det saknar motstycke.....dock så tror jag i frågan om hennes man att hon inte skulle vara så envis o kämpa på....tycker hon kan få det mkt bättre....men ja...än är det inte riktigt bra.....
Min systerdotter hjälpte mig i lördags....barnpassning under storhandling, hon är duktig! O så såg vi New Moon....hehehehe blev ju tom sugen på lite lamkött där....hehehehehe...väldigt bra film!
O så fick vi tillfälle att prata lite.....jag berättade att jag osså tyckte högstadiet var pest....bättre på gymnasiet o allra bäst på universitet......kändes som att hon tyckte det var skönt att höra att någon vuxen osså har mått skit o tyckt allt var pest o inte bara behöva höra..." det blir bättre ska du se".
Kändes bra att ha stumpan här ett par timmar!
Idag är det öppet hus för att få svininfluensa-vacc t busan.....har fortfarande inte riktigt bestämt mig....suck.....men det är väl lika bra.....
Fru Bygg skrev 2010-03-29 10:25:33 följande: