I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Jag ser allt din gröna plupp...
Jag ser allt din gröna plupp...
Nähä...nu e lilloppan trött o nannig o vi ska väcka hennes pappa!
till er alla!!!
Blommis: Va skönt o ha färdigt med ved inför hösten....även om det gör ont i min rygg o armar när jag tänker på det.
Fru Bygg: Ja vi får försöka få till en liten träff.....när ska vi ha den stooooor BT-träffen? Lilla Ella är såååå duktig! Tror hon kommer att krypa o gå innan Busan gör det....hon blir svinarg om man lägger henne på mage....försöker köra några träningspass på mage med henne o visar hur hon ska använda benen för att komma frammåt....nåja...någon gång så lossnar det nog för oss åsså! från oss
Daa: Tack för kramen! Tyvärr kan jag inte komma med några goda råd ang ÄL men vill ni ha trillingar så håller jag gärna alla tummar o tår för er!
Fru Sy: Flitens lampa har verkligen lyst hos er! Härligt att bli färdig med så mkt!
Villemoa: Grattis i efterskott på bröllopsdagen! Låter som en skön dag!
Hvidis: Busan kan som tur e sova i famnen hos mig....bra när det är kasst väder.....men förhoppningsvis är det en fas för lilla E....hade ju varit gött om de små liven kunde tänka sig att sova i vagnen även om den står stilla.....*drömmer mig bort*
Hade ett väldigt långt samtal med maken igår som avslutades väldigt bra !
Ser lite ljusare på tillvaron idag....så jag bakar surdegsbröd! Förra brödet blev jättebra....hoppas på lika bra reslutat denna gången osså!
Tack för alla goa kramar! Ni är så goa o snälla! Tur jag har er!
GRATTIS, Daa!!!
Massa hjärtan från oss!
vinkevink!
GRATTIS, Leksi, till lilla sonen!
Blommis: hoppas du slipper magsjuka! Härligt att läsa om bygemenskapen i er trädgård!
Ninnis: Skönt du överlevde Ullared! Låter som en mysig helg med väninnan!
Bruttan: Skönt med nattsömn! lilla grodan....leif eller inte!!! Syrran fick förslaget Botvid...till en tjej...hahahaha!
Lanovia: Sprutor e inget roligt....skönt du klarade av det! Massa till lilla E från Busan
Villemoa: åhh vilka lamm!
Fru sy: inboxa gärna mig osså ...vill osså se barnkläderna!
Fru E: *kramar hårt o håller handen* Vill du så kan jag svimma istället för dig när du tar sprutorna?!
Heloise: Jag hade högt blodsocker i slutet på graviditeten....fick en blodsockermätare...mkt stickande men blodsockret höll sig i schack! Så det går säkert bra ska du se...o ta med en citron till glukosbelastningen....DEN behövs!
Busan har fått ytterligare 2 tänder....så nu har hon 4....o är SUUUUPERMAMMIG!
Pust...de två tänderna ska de visst från fr 8-12 månader.....busan är precis 8 månader på måndag....har jag nämnt att jag kallar henne pirayan?! För hon BITS.....HÅÅÅÅÅÅRT!
Annars är läget rätt ok....hon stökar på nätterna pga mammigheten o tänderna.
Mitt humör/sinnestämmning är mkt bättre....så det finns hopp!
Ska ha kalas i helgen så ja....jag hinner nog inte vara här så mkt som jag eg skulle vilja.....MASSA till er alla o så klart *KRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM*
Men häääääärlig!
KRAM tillbax