I regn och solsken, i vått och torrt, och allt däremellan
Fullständigt vedervärdigt!! Det är ju det som är så viktigt med barn, att komma ihåg att det är ett ögonblicksverk..de är ju snabbare än illrar!Hade inte tänkt skriva det men igår VRÅLADE jag åt både maken och min far...Meddelade båda högt och tydligt att jag tog en ledig dag, lilla vild var inte mitt ansvar, har ni hört det nu??Ja, från båda. Går ut och sätter mig i solstolen, maken tar utt lilla vild, hon klättrar i snhögar och grejar, helt plötsligt går han in, men pappa är ju ute bredvid henne, två sekunder senare går den f-n också in och så hör JAG lilla vild skrika!! Rusar upp (JA; AJ!!!) och springer, för hon har trillat ner i vårt JÄVLA HELVETES förbannade krondike och åkt genom isen!!!Tack gode gud så hade hon bara benen nere, vad fan som skulle hänt om hon kanat med huvudet före gör mig så skräckslagen så jag gråter!!JAVLA IDIOTER till karlar!!! Gissa om jag bad båda dra åt helvete och satt länge och värmde mitt pyre!En sekund är en evighet i bland.....Hoppas det lilla barnet klarar sig och att familjen får mycket hjälp!
Karlslokar alltså.
Tur att det gick bra i alla fall.
Det är bara att konstatera; en mamma kan aldrig "ta semester".
Men jag blir så irriterad att man aldrig riktigt kan lita på pappan till sina barn. Det där är precis en sån där grej som han gör jämt. Säger att han kollar och så gör han det 5 minuter och sen så släpper han det...